Technologie » Komputery

Microsoft udostępnia nowe rozwiązania użytkownikom systemów klasy ERP i CRM

Microsoft udostępnia nowe rozwiązania użytkownikom systemów klasy ERP i CRM
Zobacz więcej zdjęć »
Microsoft ogłasza promocję Microsoft Dynamics CRM Online i światową ekspansję rozwiązania Microsoft Dynamics AX for Retail podczas konferencji Convergence 2010.

Microsoft Corp. (Nasdaq: "MSFT") po raz kolejny organizuje konferencję Convergence 2010 Europe, dedykowaną ekspertom i klientom aplikacji biznesowych. Roadshow odbędzie się w trzech miastach: Londynie, Pradze i Hadze.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Po londyńskiej konferencji, w dniach 18-19 października klienci z Europy Środkowo-Wschodniej będą uczestniczyć w Convergence 2010 Europe w Pradze. Natomiast cykl spotkań zakończy konferencja w Hadze. Kirill Tatarinov, wiceprezes działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics, podczas cyklu spotkań opowie uczestnikom konferencji, w jaki sposób dział Microsoft Dynamics umożliwia swoim klientom realizację wizji ‘Dynamicznego Biznesu' poprzez dostarczanie innowacji inspirowanych potrzebami klientów.

Jednym z najistotniejszych punktów wystąpienia Tatarinova 14 października w Londynie było ogłoszenie nowych, promocyjnych cen na użytkowanie rozwiązania Microsoft Dynamics CRM Online. Omówione zostały również plany ekspansji Microsoft Dynamics AX for Retail na nowych rynkach, możliwości dwuwarstwowego rozwiązania ERP oraz kwestia wzmocnienia wydajności partnerów korzystających z Microsoft Dynamics NAV 2009 R2.

- Microsoft Dynamics wyróżnia się na tle konkurentów łatwością obsługi, innowacyjnością i korzyściami, jakich dostarczają produkty firmy, na co wpływa znajomy już użytkownikom aplikacji Microsoft interfejs, a także nowoczesna i interoperacyjna architektura - mówi Kirill Tatarinov. - Innowacje, jakich dostarczają systemy Microsoft Dynamics ERP i CRM dostępne w chmurze jak i w modelu on-premises, oferują użytkownikom dokładny wgląd w procesy biznesowe oraz umożliwiają im podejmowanie trafnych decyzji opartych na twardych danych, co z kolei przekłada się na większą produktywność.

Więcej informacji na temat wizji ‘Dynamicznego Biznesu' znajduje się w dokumencie dostępnym pod adresem http://www.microsoft.com/presspass/presskits/dynamics/docs/DynamicBusinessWP.xps.

Nowy poziom wydajności Microsoft Dynamics CRM
Wprowadzenie na rynek nowego Microsoft Dynamics CRM 2011, dostępnego od września br. w wersji beta i stanowiącego jedno środowisko programistyczne dla konfiguracji w chmurze (on-demand) lub on-premise, wpiera ideę „The Power of Productivity" poprzez dostarczanie znanych, zintegrowanych i inteligentnych narzędzi dla użytkowników wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Udostępnienie rozwiązania wiąże się z ekspansją wersji Microsoft Dynamics CRM Online na 40 rynkach, w 41 językach.

Co ważne, Kirill Tatarinov ogłosił nową strategię promocyjną dotyczącą wdrażania Microsoft Dynamics CRM Online - rozwiązanie dostępne jest juz za cenę $34 (€31). Jest to opłata miesięczna za jednego użytkownika systemu, obejmująca pierwsze 12 miesięcy korzystania z narzędzia. Promocyjny cennik bedzie obowiązywał także nowych klientów do 30 lipca 2011. Nowa promocja stanowi dopełnienie oferty partnerskiej wprowadzonej w lipcu 2010, w której partnerzy mogą otrzymać 40% marży od wartości nowych subskrypcji dla Microsoft Dynamics CRM Online w tym samym okresie czasu. Oficjalna premiera Microsoft Dynamics CRM 2011 oraz Microsoft Dynamics CRM Online rozpocznie się w styczniu 2011 r.
Więcej informacji na temat Microsoft Dynamics CRM można znaleźć na stronie http://crm.dynamics.com oraz http://www.crm2011beta.com.

Światowe wprowadzanie rozwiązań ERP

Dalsze zaangażowanie Microsoft Dynamics w globalne dostarczanie rozwiązań obrazuje ogłoszenie przez Tatarinova 22 kolejnych rynków, na których Microsoft Dynamics AX for Retail będzie dostępny od 1 lutego 2011 roku. Planowanymi krajami, w których zostanie wprowadzony produkt są Austria, Belgia, Brazylia, Chiny, Czechy, Estonia, Węgry, Islandia, Indie, Izrael, Włochy, Japonia, Łotwa, Litwa, Polska, Rosja, Arabia Saudyjska, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Tajlandia i Turcja.

Dodatkowo, podczas konferencji firma Microsoft informuje o udostępnieniu rozwiązania Microsoft Dynamics ERP w modelu dwuwarstwowym, które ułatwia i przyspiesza wdrażanie i późniejsze korzystanie systemu Microsoft Dynamics AX w spółkach zależnych, oddziałach czy działach firmy oraz umożliwia integrację z rozwiązaniami SAP w głównych siedzibach firmy. Implementacja dwuwarstwowego rozwiązania ERP wspomaga przedsiębiorstwa w integracji różnych aplikacji ERP, zapewnia standaryzację i racjonalizację inwestycji w IT oraz polepsza prowadzone działania biznesowe poprzez niskokosztową i efektywną integrację procesów biznesowych.
Więcej informacji o modelu dwuwarstwowym znaleźć można pod adresem http://www.microsoft.com/presspass/presskits/dynamics/docs/TwoTierERP.xps.

Natomiast dla partnerów kreujących rozwiązania oparte na Microsoft Dynamics NAV, Microsoft wprowadza nowe funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics NAV 2009 R2, którego premiera w Polsce odbędzie się w grudniu br. Nowe opcje systemu pozwolą na znaczne zwiększenie wydajności przedsiębiorstwa, oferując partnerom narzędzia potrzebne do opracowania, rozwoju, konfiguracji i dostosowywania rozwiązań branżowych dla klientów. Zainteresowani mogą dowiedzieć się więcej odwiedzając stronę http://www.microsoft.com/dynamics/nav.

Dodatkowo, firma Microsoft ogłosiła, że powszechnie dostępne rozwiązanie Environmental Sustainability Dashboard Microsoft Dynamics AX zostało wyróżnione certyfikatem przez Global Reporting Initiative (GRI). Certyfikat potwierdza, iż zgłaszane przez GRI treści w Dashboard są zgodne ze standardami organizacji. Uznanie to wskazuje Dashboard jako jedno z czterech narzędzi software oraz tylko jedno oprogramowanie ERP typu midmarket posiadające certyfikację GRI jak do tej pory. Więcej informacji o rozwiązaniu Environmental Sustainability Dashboard i korzyściach dla jego użytkowników można znaleźć w nowym dokumencie na stronie http://www.microsoft.com/presspass/presskits/dynamics/docs/SustainabilityWP.xps.

Dodatkowe informacje o Microsoft Dynamics można znaleźć na stronie http://www.microsoft.pl/dynamics. W celu wzięcia udziału w dyskusji na temat aplikacji należy wejść na link http://twitter.com/msdynconv. Natomiast najnowsze informacje na temat Convergence dostępne są na stronie http://www.microsoft.com/emea/presscentre/ConvergenceEurope/default.mspx.

Informacje o firmie :
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.

Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego". W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości" otrzymał główną nagrodę - statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze", a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007" przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego" młodego pokolenia.
Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii - wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit", firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.
Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.

Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Agnieszka Zarzycka
Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. +48 609 99 13 98
e-mail: agnieszka.zarzycka@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »