Firma » Biznes
Microsoft zaprezentował nowości w rodzinie aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics
W ubiegłym roku firma Microsoft poinformowała o wprowadzeniu na globalny rynek nowych wersji swoich aplikacji biznesowych klasy ERP i CRM - Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics NAV i Microsoft Dynamics CRM. Dziś, podczas konferencji zorganizowanej w Restauracji Concept 13 w Warszawie, uczestnicy spotkania zapoznali się z innowacjami, jakie eksperci Microsoft wprowadzili do swoich systemów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Rok 2014 był dla nas okresem intensywnej pracy nad usprawnieniem naszych aplikacji biznesowych. Dzisiejsze spotkanie ma na celu przybliżenie uczestnikom możliwości naszych rozwiązań, zapewniających przede wszystkim dalszy, dynamiczny rozwój, zwiększanie konkurencyjności i dostosowanie się do zmiennych warunków rynkowych - komentuje Paweł Jędrusik, dyrektor działu Microsoft Dynamics w polskim oddziale firmy Microsoft.
Wśród nowości wprowadzonych do systemu Microsoft Dynamics AX warto wymienić zarządzanie magazynem i transportem, różne aplikacje na urządzenia mobilne, dostępne w chmurze usługi Lifecycle Services (LCS), a także wsparcie wdrożeń na platformie Windows Azure. Nowe funkcjonalności w zakresie zarządzania magazynem i transportem zapewniają pełny wgląd w czasie rzeczywistym w realizację łańcucha dostaw, pozwalając na obniżenie kosztów operacyjnych. Z kolei nowoczesne aplikacje dla konkretnych scenariuszy biznesowych i urządzeń mobilnych, takich jak: iPhone'y, tablety z Windows 8.1, smartfony z Widows Phone czy Androidem, pozwalają na zarządzanie wydatkami, przepływem pracy czy wprowadzanie kart pracy. Natomiast działające w chmurze Microsoft Azure usługi Lifecycle Services do zarządzania cyklem życia produktu pozwalają organizacjom na zwiększenie przewidywalności wdrożeń systemu Microsoft Dynamics AX dzięki uproszczeniu i standaryzacji procesów, zapewniając innowacyjność i spójne doświadczenia w zakresie serwisowania i wsparcia oraz szybszy zwrot z inwestycji. Platforma Lifecycle Services została rozszerzona o procesy branżowe i zintegrowana z metodyką SureStep. Dodano różne narzędzia wspomagające dla partnerów, np. rozwiązanie Translation Tool, które automatyzuje tłumaczenie rozwiązań partnerskich na inne języki. LCS wspiera teraz także możliwość wykonywania aktualizacji starszej wersji systemu do wersji Dynamics AX 2012. Nowe narzędzie Infrastructure Estimator pozwala przygotować propozycję sprzętową dla danego środowiska na podstawie opisanych procesów i podanych danych dotyczących obciążania systemu.
Drugi system klasy ERP firmy Microsoft - Dynamics NAV 2015 - został wyposażony w interfejs użytkownika zoptymalizowany pod kątem tabletów i ekranów dotykowych, zapewniający natychmiastowy dostęp do wymaganych danych z dowolnego miejsca, a także spersonalizowane strony startowe pozwalające na natychmiastowe wyświetlanie najważniejszych danych biznesowych i kluczowych wskaźników wydajności. Ponadto wprowadzono dodatkowe możliwości implementacji w modelu cloud na platformie Microsoft Azure oraz razem z Microsoft Office 365, co pozwala na obniżenie kosztów, zwiększenie elastyczności systemu i wydajności pracowników. Dynamics NAV 2015 posiada również usprawnienia w obszarze raportowania, zapewniając maksymalne uproszczenie procesu tworzenia dokumentów dzięki współdziałaniu z Microsoft Word. Użytkownicy mogą teraz samodzielnie sporządzać niestandardowe, firmowe szablony dokumentów w programie Microsoft Word bez konieczności angażowania informatyka. Co więcej, system dostarcza użytkownikom większe możliwości zarządzania przepływem środków pieniężnych dzięki nowym funkcjonalnościom do elektronicznych płatności i automatycznego uzgodnienia konta.
Z kolei Microsoft Dynamics CRM 2015 został rozszerzony w czterech kluczowych obszarach, takich jak platforma, funkcjonalności dla użytkowników końcowych, obsługa i automatyzacja procesów oraz praca mobilna. Inwestycje w rozwój platformy przyniosły wiele rozszerzeń pozwalających na szybsze dostosowanie aplikacji, zwiększenie bezpieczeństwa poprzez bardziej elastyczne nadawanie uprawnień do danych i poszczególnych obszarów rozwiązania. Dodatkowo znacząco rozbudowano możliwości synchronizacji danych pomiędzy CRM a pocztą Outlook oraz serwerem pocztowym.
Użytkownicy Dynamics CRM 2015 odczują korzyści w obszarze sprzedaży, w którym odnajdą rozszerzony katalog produktów, możliwości wizualizacji hierarchii danych, np. struktury klienta czy produktów. Ponadto efektywność operacyjną zwiększą rozbudowane narzędzia definiowania procesów biznesowych. Dynamics CRM 2015 został wyposażony w panel współpracy pracowników marketingu i sprzedaży, tzw. Sales Collaboration Panel, który oferuje sprzedawcom dostęp do kalendarzy i kampanii marketingowych, a także możliwość współpracy z działem marketingu w zakresie planowania i realizacji kampanii czy targetowania. Również działy obsługi klienta i wewnętrzne działy wsparcia mogą wykorzystać rozbudowane funkcje systemu w zakresie świadczenia usług zgodnie z ustalonym SLA, procedurami i procesami obsługi. Dynamics CRM 2015 przyniósł również usprawnienia w tzw. kliencie mobilnym. Dotyczy to szczególnie pracy w trybie offline, polskiej wersji językowej samej aplikacji oraz pracy na wielu dashboardach, tak jak ma to miejsce w wersji standardowej systemu. Poza tym wśród nowości Dynamics CRM 2015 warto również wymienić dostęp w czasie rzeczywistym do informacji pochodzących z mediów społecznościowych, co pozwala na szybkie podejmowanie właściwych decyzji i efektywne wykorzystywanie pojawiających się szans sprzedażowych.
- Cieszymy się, że możemy zaoferować przedsiębiorstwom kolejne wersje naszych aplikacji biznesowych, które zapewniają użytkownikom jeszcze lepsze wrażenia z ich obsługi oraz spełniają ich potrzeby związane z rodzajem wykonywanych zadań. W dalszym ciągu będziemy intensywnie pracować nad rozwojem naszych aplikacji, wsłuchując się w potrzeby rynku. Pragniemy oferować najlepsze w swojej klasie systemy, pozwalające firmom osiągać sukces - podsumowuje Paweł Jędrusik.
***
Informacje o firmie:
http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com
Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com
Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (1)
Aplikacja tam a ogromne możliwości, jednak mało która firma potrafi je w pełni wdrożyć oraz wykorzystać. Małe i średnie firmy mogą z powodzeniem korzystać z mniejszych dedykowanych aplikacji.
Dedykowane systemy CRM - ERP
www.kamee.pl