Gospodarka » Żywność
Mission Wraps wprowadza nowość na rynku pieczywa
Zobacz więcej zdjęć » |
Wrapy Original 0% sztucznych konserwantów to nowa wersja klasycznego smaku Mission – Original bez dodatków. Nowy produkt ma za zadanie spełnić oczekiwania osób, które poszukują odmiany pieczywa do przygotowywania codziennych posiłków, ale również zwracają uwagę na aspekt naturalnego odżywiania się.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Mission Wraps Original 0% sztucznych konserwantów, tak jak inne wrapy Mission, zostały wyprodukowane zgodnie z 60-letnią recepturą marki oraz formułą Fresh & Soft, która odpowiada za ich miękkość i elastyczność. Czynnikiem wyróżniającym nowy produkt jest przede wszystkim brak sztucznych konserwantów w składzie ciasta. Za utrzymanie dłuższej świeżości produktu odpowiada szczelny system opakowań. Ponadto wrapy Mission zawierają m.in. takie wartości odżywcze jako białko i błonnik.
Z analizy marki Mission Wraps wynika, że Polacy coraz częściej szukają alternatywnych dla tradycyjnego pieczywa. Wrapy od zwykłego pieczywa odróżnia wielorodność form podania posiłków – istnieje wiele sposobów zwijania wrapa oraz możliwość wykorzystania ich jako element nie tylko śniadania, ale też obiadu czy kolacji w wersji wytrawnej lub na słodko.
Jedno opakowanie Mission Wraps Original 0% sztucznych konserwantów (370 g) zawiera 6wrapów. Nowa odmiana wrapów Mission jest już dostępna w polskich sieciach marketów i hipermarketów.
Pozostałe rodzaje wrapów Mission dostępne w sklepach to: Original bez dodatków, wieloziarniste Multigrain, Mediterrinean Herb z ziołami śródziemnomorskimi oraz orkiszowo-owsiane Spelt&Oat.
MISSION WRAPS to wiodąca marka rodzinnej firmy Gruma , która od 1948 roku produkuje wrapy. Obecnie GRUMA jest światowym liderem w produkcji kukurydzianych i pszennych tortilli. Marka Mission Wraps odpowiada na potrzeby konsumentów na oryginalną i smaczną alternatywę dla kanapki . Przeżyj to sam . Żyj kreatywnie, jedz zdrowo!
Nadesłał:
dotpr
|
Komentarze (0)