Dom » Budownictwo
"Moc technologii, siła innowacji" - nowa kampania reklamowa VALVEX

Kampania ma na celu zwrócić uwagę odbiorców na doświadczenie, jakie VALVEX przekłada na swoje produkty, czyniąc je bezpiecznym, sprawdzonym narzędziem pracy każdego profesjonalisty. Marka stawia na innowacyjność, stale rozwijając produkty w poszczególnych grupach asortymentowych.
Głównym motywem kampanii jest znak nieskończoności, który obrazuje trwałość i solidność produktów marki VALVEX. Znak ten, zbudowany z wody, ognia i gazu, symbolizuje kompleksowość oferty firmy w zakresie armatury instalacyjnej do sieci domowych.
Z uwagi na mocno sprecyzowaną grupę docelową, firma w komunikacji kampanii koncentruje się na kanałach BTL (głównie materiały POS), wykorzystuje internet i social media.
www.valvex.com
VALVEX
press box
SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT
Codzienne espresso „na mieście” to nawet 4,5 tys. zł rocznie – pokazuje nowy kalkulator kosztów kawy
Większość designerów chce szkolenia z AI. To redefiniuje ich rolę, spychając tradycyjne umiejętności
Styl i energooszczędność w jednym – jak dobrać ciepłe drzwi wejściowe z efektem wow?
Rodzina lamp Terrano od Lena Lighting
Komentarze (0)