Technologie » Telekomunikacja

Motorola poszukuje w Polsce muzycznej gwiazdy

Motorola poszukuje w Polsce muzycznej gwiazdy
Zobacz więcej zdjęć »
W listopadzie Motorola rozpoczęła wielki konkurs MOTOROKR STAR, w ramach którego chce znaleźć i wypromować nowy, muzyczny talent.

Europejskie zmagania oceni ikona muzyki oraz ambasador marki Motorola - Wyclef Jean. Dzięki niemu jeden z początkujących piosenkarzy otrzyma szansę zakosztowania życia supergwiazdy podczas opłaconego przez organizatora wyjazdu do Nowego Jorku na sesję nagraniową. W trakcie pobytu w Nowym Jorku wyróżniony wokalista nagra nową piosenkę, której autorem i producentem będzie Wyclef Jean. Dodatkowo laureat otrzyma profesjonalne wskazówki dotyczące techniki śpiewania od znanej piosenkarki Fergie, a także podpisze kontrakt z wiodącą wytwórnią nagraniową.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia konkursu MOTOROKR STAR - mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe. Nasze muzyczne telefony dają możliwość rozkoszowania się muzyką 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Ten konkurs jest zaś świetną okazją do odkrycia nowych wokalnych talentów.

Etapy i terminy konkursu:

  • 31 grudnia 2008 została zamknięta możliwość nadsyłania zgłoszeń,
  • 15 stycznia 2009 wybór TOP 100 z Polski, (głosowanie internautów)
  • 22 stycznia 2009 wybór TOP 10 z Polski, (wyboru dokonają specjaliści z branży)
  • 7 lutego 2009 wybór zwycięzcy z regionu (Europy), (jury pod przewodnictwem Wyclefa Jeana)
  • 20-22 lutego 2009 wyjazd zwycięzcy do Nowego Jorku.

Europejski zwycięzca MOTOROKR STAR:

Jury pod przewodnictwem Wyclefa Jeana wybierze zwycięzcę konkursu MOTOROKR STAR spośród 10 finalistów z każdego z biorących udział w konkursie krajów - Polski, Węgier i Portugalii.

Europejski zwycięzca konkursu MOTOROKR STAR zostanie oficjalnie ogłoszony
7 lutego 2009 roku, a jego talent zostanie nagrodzony m.in.:             

  • kontraktem płytowym z jedną z wiodących wytwórni nagraniowych*,
  • konsultacjami wokalnymi u Fergie,
  • rocznym kontraktem* z Maximum Artist Management,
  • możliwością nagrania utworu napisanego przez Wyclefa Jeana specjalnie dla MOTOROKR STAR.

* Te kwestie pozostają do indywidualnych ustaleń.

Wyclef Jean wybierze również laureata drugiego miejsca z każdego kraju. W Polsce otrzyma on szansę na nagranie piosenki-demo w polskim studio nagraniowym.

Zwycięzcy etapu krajowego:

22 stycznia 2009 roku komisja, w skład której wejdą przedstawiciele stacji telewizyjnej MTV, stacji radiowej Radio ESKA i firmy Motorola, wybierze 10 finalistów, którzy otrzymają nagrodę w postaci muzycznych telefonów ROKR E8.

Kampania reklamowa:

W Polsce konkurs Motoroli będzie wspierany komunikacją teaserową, która rozpoczęła się 10 listopada. Tydzień później kampania reklamowa ujawniła szczegóły projektu oraz ruszyła strona internetowa konkursu, m.in. na największych portalach (WP, Onet, Interia, Gazeta.pl) i w komunikatorze Gadu-gadu. Wsparcia udzielają media: MTV, VIVA, VH1, radio Eska ze stroną internetową stacji oraz magazyn „Eurostudent". Konkurs jest promowany również w trakcie audycji „ImprEska w Radiu Eska".

Motorola i muzyka:

Konkurs MOTOROKR STAR jest tegorocznym ukoronowaniem i podsumowaniem fascynacji muzyką. Jej efektem są ponadto nowoczesne muzyczne telefony takie, jak: ROKR E8, MOTO U9, MOTORAZR² V9, W230.

Informacje o Motoroli

Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Rozwija technologie, produkty oraz usługi umożliwiające mobilną komunikację. W skład jej portfolio wchodzą: infrastruktura telekomunikacyjna, korporacyjne rozwiązania mobilne, cyfrowe urządzenia multimedialne, modemy przewodowe, telefony komórkowe oraz akcesoria Bluetooth. Jest zaangażowana w tworzenie nowej generacji rozwiązań komunikacyjnych służących zarówno pojedynczym użytkownikom, firmom, jak i rządom. W 2007 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 36,6 mld USD.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

promo

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »