Firma » Biznes
MSP blogują w Firmy.net
Zobacz więcej zdjęć » |
Blog Firmy.net ma być formą integracji środowiska MSP, wzajemnej edukacji, prezentacji dobrych praktyk i sygnalizowania problemów. Znajdą się tam artykuły pomocne w biznesie oraz dyskusje na tematy powiązane z życiem przedsiębiorstw w Polsce, marketingiem i sprzedażą. Przedstawiciele firm mogą tworzyć własne wpisy blogowe, a także aktywnie uczestniczyć w dyskusjach, wzajemnie komentować i oceniać wypowiedzi. Blogowanie to także możliwość wypromowania siebie i swojej firmy wśród przedsiębiorców z naszego kraju, nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych, szukania inspiracji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na blogu Firmy.net pojawiły się już pierwsze wpisy przedstawicieli firm. W ciągu tygodnia po uruchomieniu bloga przedsiębiorcy zgłosili 30 artykułów, które po wstępnej selekcji sukcesywnie będą publikowane. Dodatkowo, specjaliści Firmy.net będą dodawać porady dotyczące skutecznej promocji, a także koordynować zamieszczanie wypowiedzi przedstawicieli firm, dbając o ich wartość merytoryczną. Wśród wpisów, które już zostały opublikowane, są m.in. porady dotyczące pozycjonowania stron, przygotowywania skutecznych ofert reklamowych, artykuł promujący zdrowe nawyki u osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej oraz nowoczesne sposoby na znalezienie pracy. Na uwagę zasługuje także kreatywny wpis o tym, jak przerobić słomę w dzieło sztuki. O skutkach aktywności blogerów można się przekonać odwiedzając blog Firmy.net.
„Dajemy małym i średnim firmom do dyspozycji kolejne narzędzie wspierające biznes w internecie. Firmy z tego sektora ciągle jeszcze nie wykorzystują możliwości, jakie stwarza im obecność w sieci. Świadczy o tym choćby badanie przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Google Polska we wrześniu br. Wynika z niego, że jedynie połowa firm (51%) ma swoją wizytówkę w sieci, natomiast własną witrynę internetową posiada zaledwie 47% badanych. Blog to kolejna, bardzo popularna ostatnio forma komunikacji biznesowej w internecie. Chcemy pokazać małym podmiotom, że nie jest to tylko moda, ale funkcjonalne narzędzie, które pozwala wykorzystywać możliwości internetu i dzięki temu rozwijać swój biznes” - mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.
O Firmy.net
Firmy.net to portal, który umożliwia kompleksową promocję firm w Internecie. Od tradycyjnych, branżowych katalogów firm różni się rozbudowanymi możliwościami prezentacji, a także usługą pozycjonowania firm w najbardziej popularnych wyszukiwarkach internetowych oraz w obrębie wyników wyszukiwania w portalu. Firmy.net jest prowadzony przez NNV AG –działającą w całej Europie, szwajcarską firmę związaną z branżą internetową. Więcej informacji o portalu można znaleźć na stronie http://www.firmy.net
Nadesłał:
PRS
|
Komentarze (0)