Moda » Odzież

Na rozmowę w koszuli i broszce

Na rozmowę w koszuli i broszce
Zobacz więcej zdjęć »
Wybrać angielski kostium, czy chanelowski żakiet? A może błyszczące spodnie w kant i białą koszulę od Diora? Lepiej kobieco w sukience, czy w stylizacji a’la facet? Co nam pomoże podczas rozmowy kwalifikacyjnej, a co zaszkodzi?

Podstawowa zasada! Zostać zapamiętanym, a odpowiedni strój to połowa sukcesu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wizerunek na sprzedaż

Według najnowszych badań rynku pracy aż 48% pracodawców będzie w najbliższym czasie szukało pracowników.[1] To oznacza szansę na zdobycie wymarzonej pracy i stres związany z prezentowaniem siebie przed komisją rekrutacyjną. Mówi się, że nie szata zdobi człowieka. Jednak co najbardziej przykuwa uwagę rozmówcy? Nasz wizerunek. Elegancki. Poważny. Profesjonalny. Klasyczny. Estetyczny. Wzbudzający sympatię, ale też ciekawość. Nie prowokujący, ale zauważalny. Makijaż powinien być delikatny, włosy raczej spięte. A co z ubiorem starającej się o posadę kobiety sukcesu?  Rozmowa kwalifikacyjna jest jedną z formalnych okazji determinujących kobiecą kreację.

Takie oficjalne spotkanie wymaga stosowania się do zasad klasyki i minimalizmu. Oferta Every Nature jest znakomitym przykładem biznesowej garderoby – eleganckiej i wyrafinowanej w swej prostocie. Wysokiej jakości, najmodniejsze kamizelki, perfekcyjnie skrojone ołówkowe spódnice i chanelowskie żakiety są elementami mody basic doskonale kreującej profesjonalny wizerunek – przekonuje Piotr Berliński,  Dyrektor Zarządzający marki Every Nature.

Drobiazg, który wyróżni

Złota zasada umiaru jest oczywiście obligatoryjna.  Czasami bywa jednak nudna. Co zrobić więc, by rozmówca nas zapamiętał? Stonowana kolorystyka, czarno-białe zestawienia i monotonne szarości mogą dać efekt szybkiego zapomnienia naszej aplikacji. Dlatego do klasycznej stylizacji warto dodać kolorowy akcent w postaci broszki, apaszki, paska, czy bransoletki. Taki element przykuje wzrok rekrutera i wyróżni nas spośród tysiąca kandydatów.

- Chwyty tego typu często stosowane są na przykład przez szkoleniowców, którzy z premedytacją wzbogacają strój o czerwony krawat lub dużą broszkę w kolorze fuksji, aby skupić na sobie wzrok słuchaczy – mówi Dorota Sikorska, stylistka marki Every Nature. - Wizerunek powinien być profesjonalny, ale nie należy zapominać o atutach indywidualizmu. Dobrze, by nasz strój był również charakterystyczny i zauważalny – dodaje stylistka. Nie należy całkowicie rezygnować z własnego stylu. Oprócz schludności i estetyki liczą się też komfort oraz wiarygodność, bo… jak zaprezentować się zawodowo i wzbudzić zaufanie pracodawcy, nie będąc w zgodzie z własnym „ja”?

Kolor – limited edition

Czarny wyszczupli i będzie znakomitym tłem dla innych barw. Biały jako symbol uczciwości w zestawieniu z innymi kolorami tworzy wrażenie spokoju i harmonii – doskonałą aurę podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Biel odmładza i rozjaśnia, przez co sprawia, że wyglądamy świeżo. Jeśli zmieszamy te dwa kolory, uzyskamy barwę szarą lub popielatą, która symbolizuje szacunek i zaufanie. Nie bez powodu mówi się o „szarej eminencji” oznaczającej mądrość. Na obrazach to właśnie w szarych szatach przedstawiano mędrców. Wielka trójca kolorów jest więc jak najbardziej odpowiednia na spotkania biznesowe i rekrutacyjne. Do tej gamy zdecydowanie powinniśmy dodać zimne odcienie niebieskiego i granat. Przyjęło się przecież, że niebieski wzbudza zaufanie, a granat to kolor konkretu i energiczności. Niegdyś zarezerwowany jedynie dla władców teraz króluje w garderobie na oficjalne spotkania. - Czerń, biel, niebieskości i szarości są podstawową paletą barw w każdej kolekcji marki Every Nature. Zasadę ograniczonej kolorystyki wykorzystują najwięksi projektanci. Wystarczy prześledzić gamę kolorystyczną, z której korzysta Giorgio Armani. Kreator operuje tylko 500 odcieniami beży i szarości, prawie nie wykorzystując ostrych barw – mówi Dorota Sikorska, stylistka Every Nature.

[1] Raport firmy Antal International



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

magdalena.majcherska@zarowkamarketing.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »