Technologie » Internet
Nadchodzi era e-psychologii
Zespół nowo powstałej firmy tworzą nie tylko projektanci i programiści, ale także psychologowie, socjologowie oraz specjaliści od komunikacji marketingowej. Pracownicy Codigito realizowali dotychczas projekty internetowe web 2.0, dla klientów zagranicznych m.in. takich jak Xing.com, Qype.de czy StudiVZ.de.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Nie chcemy być postrzegani jako firma wyłącznie technologiczna, ponieważ prezentujemy nowe podejście do projektów w sieci. Internet w coraz większym stopniu tworzą użytkownicy, dlatego przy tworzeniu nowych biznesów w większym stopniu należy brać pod uwagę mechanizmy, które kierują ich działaniem - mówi Mirosław Wołoszyn, dyrektor zarządzający Codigito. - Klienci często przychodzą do nas z bardzo ogólnym pomysłem, ale nie wiedzą, jak go usprawnić, przełożyć na konkretne rozwiązania i wypromować. Dlatego w Codigito w jednym zespole pracują: programista, grafik, psycholog i specjalista w dziedzinie komunikacji marketingowej, którzy projektują i budują kompletny produkt internetowy - dodaje.
Oprócz realizowania kompletnych projektów internetowych dla klientów, firma chce skupić się w swojej działalności między innymi na opracowywaniu strategii innowacyjnych projektów internetowych, audytach i doradztwie, usprawnianiu istniejących serwisów i aplikacji oraz ich promocji. Codigito ma na swoim koncie m.in. stworzenie serwisu dla usługodawców Susuh.de, budowę narzędzia SocialCorp, które ułatwia korporacjom tworzenie własnych serwisów web 2.0 oraz serwisu społecznościowego Define-finance, przeznaczonego dla pracowników branży finansowej i ubezpieczeniowej.
Więcej informacji na stronie http://www.codigito.pl/
Nadesłał:
dotpr
|
Komentarze (0)