Rozrywka i wypoczynek » Uroczystości
Nagroda Eurobuild Awards dla Jerónimo Martins Polska S.A.
Zobacz więcej zdjęć » |
6 grudnia w Warszawie.
Sklepy sieci Biedronka, od momentu wprowadzenia zmian na początku tego roku, stały się jeszcze bardziej przejrzyste i wygodne dla Klientów. Zmienił się w nich między innymi układ produktów, lepiej wyeksponowane są artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo. Odzwierciedla to dbałość o codzienną jakość
i stałą dostępność najświeższych produktów w sieci.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zmianie wizerunku sieci sklepów Biedronka towarzyszyła również ewolucja identyfikacji wizualnej, której charakterystycznym elementem jest nieco odmienione logo, które zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd.
Jerónimo Martins Polska jest właścicielem największej sieci detalicznej w Polsce liczącej obecnie 2100 sklepów usytuowanych w ponad 800 lokalizacjach. Tylko w tym roku zostanie uruchomionych łącznie 250 nowych placówek. Od 1995 r. JMP zainwestował w Polsce ponad 8 mld zł. Do najważniejszych inwestycji w tym roku należało otwarcie 2000 sklepu w Łodzi, a także 2100 w Krakowie oraz uruchomienie nowych centrów dystrybucyjnych m.in. w Sieradzu i Rudzie Śląskiej. Jednocześnie
w 2012 roku, na terenie Polski, kontynuowany jest inny projekt Grupy JM - czyli rozbudowa sieci drogerii Hebe, których liczba wzrosła już do 30.
Organizatorem konkursu Eurobuild Awards jest spółka Eurobuild, wydawca anglojęzycznego miesięcznika Eurobuild CEE. Nagrody Eurobuild Awards wręczane były po raz pierwszy w 2010 roku, w krótkim czasie wpisując się w kalendarz najważniejszych wydarzeń na rynku nieruchomości komercyjnych. W tegorocznej edycji zostało nominowanych 228 kandydatów. Nadzór nad głosowaniem sprawowała firma konsultingowa KPMG.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Komentarze (0)