Zdrowie » Uroda

Najbardziej kobiece Mokate Cappuccino

Najbardziej kobiece Mokate Cappuccino
Zobacz więcej zdjęć »
Mokate stworzyło nowe cappuccino - Mokate Cappuccino One Cup - kobiece, wyjątkowe, modne, nowoczesne. Zgodnie z oczekiwaniami rynku posiada dodatkowe funkcje.

Wyróżnia się na półce - dzięki oryginalnej szacie graficznej, niespotykanej do tej pory w segmencie cappuccino. Jest zawsze pod ręką - estetyczne jednorazowe saszetki przygotowane są specjalnie na jeden kubek. W sklepach pojawi się w maju - równocześnie z wyjątkową kampanią reklamową.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mokate Cappuccino One Cup przyciąga uwagę na półce - nowe opakowanie wyróżnia kolorystyka, grafika i sposób przekazywania informacji. Doskonale identyfikuje produkt. Pięć intensywnych kolorów saszetek pozwala rozróżnić pięć rodzajów nowego cappuccino. Jego specyficzne funkcje określają kobiece imiona, stylizowane sylwetki kobiet - wzmacniają przekaz. 

Fitiana, Inergina, Vitiene, Balancita, Bellita - idealne dziewczyny Mokate Cappuccino One Cup. Stworzone do naśladowania. Cappuccino One Cup Fitiana zawiera błonnik, Inergina - guaranę, Vitiene - zestaw witamin, Balancita - magnez i witaminę B6, Bellita - wyciąg z jagód Acai  oraz witaminę E.

Cappuccino One Cup jest specjalnie „skrojone” dla młodych, energicznych kobiet, które chętnie spędzają czas z przyjaciółmi, chodzą do kina, restauracji, centrów handlowo-rozrywkowych. Aktywnie spędzają czas, dbają o siebie i uprawiają sport.

Promocję nowego produktu wspierać będą działania reklamowe w mediach i internecie (www.cappuccinoonecup.com oraz www.facebook.com/CappuccinoOneCup). W punkach sprzedaży pojawią się oryginalne materiały POS. Przygotowano także wiele atrakcyjnych i modnych gadżetów specjalnie wyselekcjonowanych pod kątem klientek.

Mokate jest ekspertem w sprawach cappuccino. W 1992 roku jako pierwsze wprowadziło na polski rynek ten egzotyczny wówczas produkt. Nieustannie przez 19 lat jest liderem rynku, obecnie ma prawie 80 proc. udziałów w sprzedaży ogółem tego napoju kawowego w Polsce.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Witold Barłóg

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »