Rozrywka » Rozrywka
NAJEDZ SIĘ NAPRAWDĘ, NIE NA CHWILĘ! - KFC POKAZUJE MOCNE STRONY MEGA POCKETA
Zobacz więcej zdjęć » |
Nową ofertę wspiera kampania telewizyjna i niestandardowe działania na fan page’u KFC wykorzystujące technologię Augmented Reality. Teraz także w Internecie - MEGA POCKET jak na dłoni!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
MEGA POCKET to złożona w poręczną „kieszonkę” i opiekana tortilla, wypełniona dużą porcją kurczaka w sekretnej panierce KFC – do wyboru w wersji łagodnej Kentucky lub pikantnej Hot & Spicy - z dodatkiem sera Cheddar, placka ziemniaczanego, warzyw i sosu majonezowego.
„Za nami pierwsze dni od wprowadzenia do menu KFC MEGA POCKETA, ale już dziś mogę powiedzieć, że ta oferta spotkała się ze świetnym przyjęciem ze strony naszych gości.” – mówi Alexander Nigmatullin, Junior Brand Manager KFC. „Zbieramy dużo pozytywnych opinii nie tylko na temat jej walorów smakowych i bardzo poręcznego opakowania. Doceniany jest fakt, że jest to kanapka sycąca, jednak nie tzw. „pustymi kaloriami”. To prawdziwy zastrzyk energii, co w zabawny sposób pokazujemy także w naszym najnowszym spocie telewizyjnym.”
Niestandardowa forma prezentacji wykorzystująca technologię Augmented Reality została przygotowana dla fanów KFC zgromadzonych na fan page’u marki www.facebook.com/kfcpolska, gdzie możliwe jest pobranie specjalnego kodu graficznego, który po wydrukowaniu i przyłożeniu do kamery internetowej, pozwala na obejrzenie MEGA POCKETA w formie trójwymiarowej animacji.
Wszystko to można zobaczyć bawiąc się animacją, obracając kanapkę o 360 stopni. O tym, że jest to kombinacja smaczna i sycąca, trzeba przekonać się osobiście odwiedzając jedną z restauracji KFC. Chociaż… niekoniecznie!
Niektórzy z fanów KFC zaskoczeni zostali dostawą-niespodzianką. To kolejne niestandardowe działanie marki wykorzystujące aktywność jej fanów w social media. Od początku istnienia fan page’a KFC śledzone były wpisy z pytaniami o możliwość powrotu kanapki Pocket do oferty restauracji (podobnie jak na innych fan page’ach stworzonych właśnie przez fanów tej kanapki). Taki dialog z marką przyniósł efekt – nie tylko Pocket powrócił w nowej odsłonie jako MEGA POCKET, ale też najbardziej aktywni jego orędownicy zostali nagrodzeni listami z zaproszeniami do KFC. Wybranym osobom pracownicy KFC dostarczyli zestaw Mega Pocket osobiście.
Dodatkowo przez blisko 4 tygodnie prowadzony będzie MEGA konkurs na fan page’u marki – każdego dnia, co godzinę, będzie można wygrywać zaproszenia na zestaw Mega Pocket odpowiadając na pytania związane z ofertą. Do rozdania 520 zaproszeń!
Mega Pocket dostępny jest od 1 marca we wszystkich restauracjach KFC w cenie (w łagodnej wersji Kentucky lub pikantnej Hot & Spicy) – 9,99zł. W zestawie z porcją frytek i napojem z darmową dolewką – 15,99zł.
Spoty promujące nową kampanię wyświetlane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, At Media oraz Discovery. Dodatkowo, materiały promujące najnowszą ofertę KFC pojawią się na citylightach w największych, polskich miastach. Działania promocyjne prowadzone są jednocześnie w Polsce i w Czechach.
Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Red8 Advertising. Konkurs, prezentację oferty w technologii Augmented Reality oraz materiały POS przygotowane zostały przez agencję FireFly Creation. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.
Dodatkowych informacji udziela:
Sabina Figarska
Manager
Solski Burson-Marsteller
e-mail: sfigarska@solskibm.pl
tel. +48 (22) 242 86 31
KFC - to najpopularniejsza, światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są zawsze ze 100% świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i serwisu – w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w blisko 15 000 restauracji sieci w blisko 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 100 restauracji KFC.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.kfc.pl/
FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska AmRest Holdings SE (AmRest) jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1993 roku Spółka rozwija portfolio wyśmienitych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks oraz Applebee's (Stany Zjednoczone) w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. Obecnie AmRest zarządza ponad 450 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants).
Nadesłał:
Witold Strzelecki
|
Komentarze (0)