Technologie » Telekomunikacja

Najnowsze wydanie Microsoft Dynamics CRM już w grudniu!

Rozszerzone możliwości rozwiązania stanowią duży krok w kierunku rozwinięcia współpracy w sieci społecznościowej, obsługi z poziomu przeglądarek oraz wsparcia marketingu.

Firma Microsoft poinformowała o grudniowej aktualizacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM Online. Zgodnie z nową roadmapą rozwoju produktu Dynamics CRM, firma Microsoft co pół roku wprowadzana nowe wydanie, stanowiące rozszerzenie możliwości oprogramowania - zarówno od strony funkcjonalnej, jak i technologicznej. Obecnie z rozwiązania Microsoft Dynamics CRM korzystają ponad 3 miliony użytkowników.


Aktualizacja usługi zmieni sposób, w jaki sprzedawcy i pracownicy działu obsługi klienta i marketingu korzystają z systemu klasy CRM. Odchodząc od tradycyjnego podejścia typu data-centric, aktualizacja usługi będzie oferować możliwości, które w prosty i obrazowy sposób poprowadzą użytkowników przez realizowane przez nich procesy biznesowe.

Nowe możliwości rozwiązania uwzględniają również uprzednio zdefiniowane najlepsze praktyki sprzedaży i definicje usług dotyczące procesów biznesowych, które są wysoce konfigurowalne oraz pozwalają na szybsze osiągnięcie pierwszych korzyści z inwestycji. Do innych zalet aktualizacji należy ulepszona współpraca z Yammer i Skype, możliwość korzystania z map Bing, kompatybilność z Microsoft Office 2013 oraz wykorzystanie przeglądarek w tworzeniu nowych poziomów komunikacji i współpracy dla klientów.

„Nowa aktualizacja pozwala na przekształcenie możliwości interfejsu użytkownika i dostosowanie go do potrzeb profesjonalistów" - skomentował Bob Stutz, corporate vice president, Microsoft Dynamics CRM. „Przekształciliśmy procesy biznesowe oraz wprowadziliśmy nowe możliwości komunikacji i współpracy dzięki Skype i Yammer. Kontynuujemy wspieranie ekspertów ds. sprzedaży i obsługi klienta w osiąganiu nowego poziomu wydajności z wykorzystaniem wybranych przeglądarek oraz szerokiej gamy urządzeń".   

Wzbogacone definicje procesów biznesowych i przekształcony interfejs

Microsoft zmienia sposób, w jaki użytkownicy pracują w Microsoft Dynamics CRM, zarówno w domu, biurze czy poza ich obrębem. Aktualizacja wprowadzi nową funkcjonalność interfejsu, dopasowaną do roli użytkownika, która pozwala prowadzić ekspertów ds. sprzedaży i obsługi przez uprzednio zdefiniowane procesy zarządzania sprawami. Nowe narzędzia dostarczą klientom wskazówek i sugestii, które można łatwo dostosować do roli pełnionej przez pracownika w organizacji, maksymalizując jego wydajność. Aktualizacja wprowadzi również nowe, uproszczone definicje procesów biznesowych, umożliwiające śledzenie i zarządzanie ofertami, możliwościami, kontaktami oraz klientami, aby pracownicy mogli lepiej zrozumieć klientów oraz efektywniej współpracować i komunikować się między sobą.

Co więcej, w ramach nowych funkcjonalności interfejsu lokalizacja i adres klienta będą wyświetlone na wbudowanych mapach Bing. Rozwiązanie zapewni również wsparcie dla klientów, którzy zainwestują w Microsoft Office 2013, który niebawem ma się pojawić na rynku.

Nowe możliwości współpracy w mediach społecznościowych i silna komunikacja

Microsoft Dynamics CRM umożliwia współpracę i komunikację biznesową nowej generacji dzięki narzędziom Yammer i Skype. Korzystając z Yammer, użytkownicy Microsoft Dynamics CRM mogą współpracować z innymi osobami wewnątrz swojej organizacji, a także z klientami, partnerami i innymi zainteresowanymi stronami. Yammer upraszcza dzielenie się informacjami, procesami oraz kluczowymi dokumentami biznesowymi dzięki możliwościom sieci społecznościowych. Aplikacja stanowi znaczący krok w kierunku zapewnienia klientom możliwości wyświetlania informacji i aktywności pochodzących z systemu CRM, zapewniając wgląd w całą organizację. 

Z kolei możliwości Skype odpowiadają na potrzeby organizacji w zakresie kontaktów z klientami i partnerami, zwiększając ich wydajność. Dzięki Skype użytkownicy rozwiązania mogą teraz inicjować komunikację głosową i wideo bezpośrednio z poziomu Microsoft Dynamics CRM, co umożliwia otwarcie kanałów komunikacji i połączenie się z osobami wewnątrz oraz na zewnątrz organizacji.

Rozszerzenie możliwości przeglądarek i urządzeń ze wsparciem dla Windows 8 i Apple iOS

Aby zapewnić wartość dodaną jak największej liczbie organizacji, grudniowa aktualizacja rozszerza wsparcie w zakresie obsługi z poziomu przeglądarek, takich jak Mozilla Firefox i Google Chrome, działających na komputerach z systemem Windows, a także Firefox i Apple Safari funkcjonujących na komputerach stacjonarnych Macintosh. Obsługa z poziomu przeglądarki Safari będzie również możliwa na Apple iPad, co wzbogaci możliwości sprzedażowe użytkowników, pozwalając im na zarządzanie relacjami z klientami, zadaniami i pojawiającymi się możliwościami poza obrębem biura. 

Aby ułatwić klientom nieograniczony dostęp do wirtualnego rozwiązania Dynamics CRM, Microsoft zapowiedział aplikację Windows 8, która dostarczy unikalnych możliwości w zakresie zarządzania procesami sprzedaży dzięki łatwemu i intuicyjnemu dostępowi do kluczowych informacji.

Nowe opcje cloudowe i rozszerzone wsparcie dla standardów zgodności

Umożliwiając klientom zwiększenie elastyczności wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM Online, grudniowa aktualizacja będzie zawierać nowe, rozszerzone opcje chmurowe, w tym wsparcie dla niestandardowych usług Microsoft .NET Workflow Services, a także nowe dane zbiorcze interfejsu oprogramowania aplikacji (API), które ułatwią klientom załadowanie i edytowanie dużych zasobów danych. 

Aplikacja będzie również wspierać standard FIPS 140-2 (Federal Information Processing Standard), opisujący wymagania w zakresie szyfrowania i bezpieczeństwa względem produktów informatycznych do przetwarzania danych istotnych.

Krok naprzód w kierunku automatyzacji marketingu

Aby pomóc marketingowcom w zaspokajaniu potrzeb rynku w zakresie prowadzenia ogólnej strategii i realizacji działań z klientami w wielu kanałach, oraz mierzenia ich ROI, Microsoft ogłosił przejęcie MarketingPilot. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na blogu Bob Stutz pod adresem http://bit.ly/TIGb9T.

Dalsze informacje

Więcej informacji na temat nowych możliwości grudniowej aktualizacji można znaleźć w przewodniku przedpremierowym, dostępnym do ściągnięcia na stronie http://crm.dynamics.com/en-us/polaris. Działania związane z Microsoft Dynamics CRM można śledzić na Twitterze pod linkiem @MSDynamicsCRM lub wpisując #MSDYNCRM.

***

Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 8 oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku  został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzecz bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

 

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-monib@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »