Gospodarka » Żywność
Największe od 25 lat zmiany marki Milka
Stawia na doskonalszą recepturę, nowe opakowania i odmieniony kształt kostek. Zmiany to gwarancja nieopisanej delikatności i niebywałej przyjemności.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowa receptura
Nazwa Milka pochodzi od słów „Milch” i „Kakao”, które odnoszą się do zawartych w jej składzie mleka alpejskiego oraz drugiego najważniejszego elementu produktu, jakim jest kakao. Składniki te od zawsze były wyróżnikiem marki. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak.
Nowy design
Nowa odsłona to również zmienione opakowania zarówno małych, jak i dużych tabliczek Milka. Utrzymane są w charakterystycznym dla marki kolorze Lilac, a w tle znajduje się alpejski krajobraz i nieco odmieniona krówka Lila. Dzięki rozpoznawalnej kolorystyce czekolady Milka z łatwością można odnaleźć na półkach sklepowych. Na opakowaniu umieszczono również logo programu Cocoa Life. To prowadzony już od 10 lat program odpowiedzialnego pozyskiwania kakao, który celem jest dbanie o zrównoważoną uprawę kakaowca jak i godziwe warunki dla farmerów i ich rodzin. Niezmiennie widnieje na nim też zapewnienie, że czekoladę wyprodukowano w 100% z alpejskiego mleka.
Wyjątkowy kształt kostek
Zmiany nie ominęły również kształtu czekolad. Teraz klasyczne małe tabliczki mają kostki o bardziej owalnym kształcie, dzięki którym Milka jeszcze przyjemniej rozpływa się w ustach i cieszy swoim delikatnym smakiem. By zaakcentować charakter marki, na jednej kostce w tabliczce widnieje teraz wizerunek krówki Lili.
Szeroko idące zmiany
Wprowadzaniu zmian w samym produkcie towarzyszyć będzie szeroka kampania obejmująca działania marketingowe, sprzedażowe i PR-owe. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture. Więcej informacji na temat kampanii już wkrótce.
Nowa, ulepszona Milka rozpieszcza swoim smakiem i wyglądem. By doświadczyć przyjemności płynącej z jedzenia, wystarczy znaleźć charakterystyczny kolor na sklepowej półce i poznać nowy, jeszcze bardziej czekoladowy i rozpływający się w ustach smak!
Mondelez Polska
Mondelez Polska jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 30 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 5600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. Firma zachęca ludzi w 150 krajach do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak ciastka Oreo, belVita i LU, czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. W 2021 r. Mondelēz International osiągnął przychód około 29 miliardów dolarów jest. Akcje firmy wchodzą w skład indeksów Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.
[1] Mondelez Polska za NielsenIQ: Panel Handlu Detalicznego; Cała Polska z Dyskontami (Food); Udziały w sprzedaży wartościowej w okresie IV 2020 - III 2021 w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin i Batonów, z wyłączeniem Batonów Chłodzonych) oraz w Kategorii Słodkich Wypieków (suma Ciastek Paczkowanych oraz Miękkich Ciastek o wadze do 75g).
Nadesłał:
BIG-PICTURE
|
Komentarze (0)