Firma » Biznes

Nanovo – technologicznym partnerem eobuwie.pl

Warszawa, 25 października 2018. Polska firma Nanovo stała się technologicznym partnerem eobuwie.pl – wiodącej platformy zajmującej się sprzedażą butów i akcesoriów odzieżowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


W ramach współpracy specjaliści z Nanovo zajmują się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań cyfrowej komunikacji w stacjonarnych sklepach należących do eobuwie.pl

Jako technologiczny partner ebuwie.pl, Nanovo – wraz z ekspertami tej sieci handlowej – m.in. tworzy 
i wdraża oparte na doświadczeniu konsumenckim (tzw. Customer Experience) koncepcje, których celem jest zapewnienie klientom komfortu czy usprawnienie procesu sprzedaży w punktach handlowych sieci.
 
- eobuwie.pl, które niedawno wystartowało z najnowocześniejszymi w tej części Europy stacjonarnymi sklepami, postanowiło nawiązać z nami długofalową współpracę, doceniając w ten sposób nasze doświadczenie i know-how, także w handlu. Jesteśmy przekonani, że dynamiczny rozwój sieci, stanie się dodatkowym impulsem, który przyczyni się do dalszego ugruntowania naszej silnej pozycji jako czołowego dostawcy rozwiązań technologicznych dla placówek handlowych i usługowych – mówi Piotr Badowski – prezes i założyciel Nanovo. 

Nanovo odpowiada za projekt i implementację technologicznych rozwiązań dla sklepów, jak i dla mniejszych formatów sieci czyli tzw. wysp zakupowych, których do końca roku ma być kilkadziesiąt. Wszystkie znajdują się w prestiżowych galeriach handlowych. 

- Jesteśmy partnerem eobuwie.pl i integratorem technologii multimedialnych, jakie stosowane są 
w sklepach. Dodatkowo wykorzystujemy także nasze autorskie rozwiązania, bazując m.in. na możliwościach, które zapewnia opracowane przez naszych specjalistów oprogramowanie Signio S2. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej dostosować się do indywidualnych wymagań zleceniodawcy – dodaje Piotr Badowski. 

Nanovo wdrożyło nowatorską koncepcję w pierwszym sklepie eobuwie.pl w Zielonej Górze (rok. 2017), następnie we Wrocławiu, a dziś uruchamiane są kolejne sklepy, których do końca roku będzie osiem. Cyfrowa komunikacja w przestrzeni sprzedaży zastąpiła całkowicie produkty fizyczne zwykle wyeksponowane na półkach. Była to pierwsza tak zaawansowana integracja systemu Digital Signage (zarządzanie treściami marketingowymi na monitorach w punkcie sprzedaży) z e-commerce, dzięki czemu kanały sprzedaży, poprzez swoistą synergię, wymieniają się danymi. 

Nanovo współpracuje z wieloma sieciami handlowymi – m.in. z ŻABKA, SEPHORA, HEBE czy RTV EURO AGD. 


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iwonamichalowska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »