Technologie » Telekomunikacja
NextiraOne Polska laureatem nagrody Genesys Best Partner 2010 w regionie CCSE
Wyróżnienia dla NextiraOne Polska – Best Partner 2010 w regionie CCSE oraz NextiraOne Portugal – Best Partner 2010 w Portugalii wręczone zostały podczas międzynarodowej konferencji Alcatel-Lucent Genesys G-Force EMEA, która odbyła się w dniach 7-9 czerwca br. w Pradze.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nagrody stanowią potwierdzenie sukcesów NextiraOne w obszarze wdrożeń i utrzymania rozwiązań Contact Center Genesys firmy Alcatel-Lucent. NextiraOne jest wieloletnim partnerem Alcatel-Lucent, legitymującym się tytułem Gold Suite Certified Partner w zakresie rozwiązań Genesys w Polsce, Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii i krajach Beneluxu.
Bliska współpraca firm na wymagającym rynku contact center w Polsce, umożliwia NextiraOne oferowanie zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań takich, jak intelligent Workload Distribution (iWD) czy Cross Chanel Communication (komunikacja międzykanałowa), które przynoszą klientom wymierne korzyści biznesowe.
Nagrody wręczane w ramach programu Genesys Partner są stałym elementem dorocznej konferencji G-Force. NextiraOne wielokrotnie była ich laureatem, zdobywając m.in. wyróżnienia Best EMEA Mid-Market Partner 2009 czy Best Partner 2008 w krajach Beneluxu i Europie Centralnej.
Nicolas De Kouchkovsky, CMO w firmie Alcatel-Lucent powiedział: “Rokrocznie z niecierpliwością oczekuję na konferencję G-Force, w trakcie której nagradzamy naszych najlepszych partnerów biznesowych za wysiłek, dzięki któremu nasze rozwiązania cieszą się uznaniem w regionie EMEA. To dzięki nim i razem z nimi nasze innowacyjne projekty kończą się pełnym sukcesem.”
NextiraOne projektuje, wdraża i wspiera wiele różnorodnych rozwiązań contact center, od małych systemów call center dla sektora MSP po multimedialne i wielooddziałowe rozwiązania dla największych międzynarodowych przedsiębiorstw. Referencje firmy obejmują liczne wdrożenia systemów contact center w całej Europie, które wspierają pracę ponad pół miliona agentów.
Neil Moss, Marketing Director NextiraOne powiedział: “Cieszymy się z nagród dla naszych dwóch tak od siebie odległych oddziałów. Po raz kolejnym stanowią one potwierdzenie tego, jak ważne jest dla nas partnerstwo z firmą Alcatel-Lucent w obszarze rozwiązań contact center i nasze zaangażowanie we wszystkich krajach europejskich.”
Więcej informacji na temat firmy NextiraOne: www.nextiraone.eu Informacje na temat firmy Alcatel-Lucent Enterprise oraz rozwiązań Genesys: http://enterprise.alcatel-lucent.com/ Strona G-Force: http://www.gforceprague.com
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|
Komentarze (0)