Firma » Reklama

Nie musisz się zmieniać, żeby być odpowiedzialnym

Nie musisz się zmieniać, żeby być odpowiedzialnym
Zobacz więcej zdjęć »
Spoty w telewizji, reklama kontekstowa, Facebook oraz bilbordy w największych miastach Polski. Tak wygląda nowa kampania wizerunkowa ING Życie.

25 kwietnia oficjalnie wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki ING Życie. Jej głównym celem jest pokazanie, że posiadanie ubezpieczenia na życie to wyraz dojrzałości oraz odpowiedzialności.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nie musi to oznaczać rezygnacji z własnych pasji, hobby oraz przyjemności. Wręcz przeciwnie, ubezpieczenie pozwala na ich dalszą realizację, jednocześnie zapewniając ochronę finansową najbliższej rodzinie. Kampania potrwa do końca maja.

Osią kampanii jest spot reklamowy „Drobne szaleństwa" oparty na haśle „Nie musisz się zmieniać, żeby być odpowiedzialnym. Ubezpiecz Życie, najlepiej w ING Życie", wyreżyserowany przez Jana Hryniaka („Trick", marzec 2010). 30-sekundowy film i 15-sekundowe skróty można zobaczyć w stacjach TVN, TVP i Polsat oraz w stacjach tematycznych, m.in. TVN 24, TVN CNBC Biznes i Discovery.

Równolegle prowadzona jest kampania outdoorowa w 7 miastach Polski: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Kreacja bazuje na haśle filmu reklamowego. Dodatkowym wsparciem kampanii są gigantyczne tablice (24mx8m) przy drogach Warszawa - Katowice, Warszawa - Gdańsk i przy drodze na Hel.

Nowym narzędziem, które zostanie zastosowane w ramach projektu jest kampania kontekstowa w siłowniach sieci klubów Gymnasion, salonach fryzjerskich i biurowcach. Ta część kampanii obejmie swym zasięgiem 8 największych miast w Polsce (Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław).

W ramach kampanii prowadzone będą także działania internetowe. Już 1 maja w nowej odsłonie uruchomiona zostanie strona internetowa www.ingżycie.pl. Jej celem jest promowanie korzyści płynących z posiadania ubezpieczeń na życie. Ponadto w internecie przeprowadzona zostanie kampania bannerowa oparta na tej samej linii kreatywnej, co reklama kontekstowa (naszaklasa.pl, facebook.com, wp.pl, gazeta.pl, onet.pl, money.pl, bankier.pl i goldenline.pl).Już teraz dostępny jest nowy kanał YouTube ING Zycie i fan page na Facebooku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Multi_Communications

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »