Firma » Biznes

Nielsen potwierdza: FRUGO rządzi!

Nielsen potwierdza: FRUGO rządzi!
Zobacz więcej zdjęć »
No i stało się to, czego tak naprawdę wszyscy się spodziewali: FRUGO jest najchętniej wybieranym napojem w Polsce! Z danych AC Nielsen wynika, że mocno owocowe FRUGO w ciągu niespełna 8 miesięcy od rynkowej premiery znalazło się na pierwszej i drugiej pozycji w napojach total.

Na pierwszym stopniu podium uplasowało się czarne FRUGO wyprzedzając napój w wersji zielonej. Jeszcze lepiej wygląda kategoria napojów sprzedawanych w szklanych butelkach: w tym zestawieniu FRUGO uplasowało się na pozycji samodzielnego lidera pozostawiając konkurencję daleko w tyle i zajmując pozycje od pierwszej do ósmej w pierwszej dziesiątce zestawienia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Od powrotu FRUGO na rynek nie minął jeszcze rok, zatem dwa pierwsze miejsca na podium w kategorii napoje total traktujemy jako ogromny sukces. Nie osiągnęlibyśmy go bez udziału naszych konsumentów, którym bardzo dziękujemy za mocno owocowe wsparcie bez ograniczeń.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

FRUGO pojawiło się w portfolio firmy FoodCare w marcu ub.r. Pierwsze butelki kultowego napoju o smaku czarnej pitahayi, zielonego lulo, pomarańczowej passiflory i różowego grosse lucuma pojawiły się wczesnym latem. Jesienią paleta FRUGO poszerzyła się o białe liczi, zimą br. wprowadzono czerwone FRUGO z granatem, a wiosną żółte z papają.

Od samego początku swojego powrotu na rynek FRUGO uważnie wsłuchuje się w głosy i opinie konsumentów, szczególnie tych licznie zgromadzonych wokół profilu marki na portalu Facebook. Fani FRUGO proponują nowe kolory swojego ulubionego napoju i testują je w czasie warsztatów smaku FRUGO. To dzięki pragnieniu większości fanów na rynku pojawiło się FRUGO w dużych butlach. Fani wypowiadają się na temat nowych produktów, jakie w ciągu najbliższych tygodni pojawią się pod marką FRUGO, są  aktywnymi uczestnikami działań aktywizujących społeczność FRUGO oraz odbiorcami kampanii i akcji promocyjnych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »