Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało
NIVEA pokaże, jak o siebie dbać i… wygrywać!
Loteria NIVEA rozpoczyna się 2 września i potrwa do 10 listopada 2013 r. W tym czasie rozdanych zostanie 2100 zestawów kosmetyków NIVEA oraz łącznie aż 410 000 zł. NIVEA, która została w tym roku uznana przez polskich konsumentów za najbardziej zaufaną markę aż w trzech kategoriach, chce podziękować za zaufanie oraz edukować swoje konsumentki na temat tego, co mogą zyskać dzięki codziennej pielęgnacji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Konsumenci coraz częściej uważnie planują swoje wydatki, a ich decyzje o zakupie danego produktu są bardziej przemyślane. Szukają marek, którym mogą zaufać, jednocześnie zwracając uwagę na cenę” – tłumaczy Jakub Góralczyk, Junior PR Manager, NIVEA Polska Sp. z o.o. – „NIVEA oferuje nie tylko wysoką jakość swoich produktów w dobrej cenie, lecz także nagradza swoich konsumentów.”
Mechanizm promocji
By wziąć udział w losowaniu nagród, należy zalogować się na stronie www.NIVEA.pl/promocja i zarejestrować kod z naklejki, znajdującej się na promocyjnym opakowaniu produktu NIVEA (każdy kod to określona liczba punktów). Promocją objęte są produkty damskie i dziecięce.
Losowania nagród będą się odbywać:
· dziennie (losowanie 30 zestawów kosmetyków NIVEA dziennie),
· tygodniowo (3 karty pre-paid o wartości 5 000 zł tygodniowo),
· finałowo (losowanie nagrody głównej, czyli 260 000 zł).
Po zebraniu 50 punktów, konsument bierze udział w losowaniu nagród dziennych, a po zgromadzeniu ich w liczbie 100 – losowaniu tygodniowym i finałowym. Im więcej zebranych punktów, tym większa szansa na wygraną. Punkty raz wykorzystane w losowaniu nie biorą udziału w następnym, za wyjątkiem losowania finałowego, w którym sumuje się wszystkie punkty zebrane w trakcie trwania promocji. Co ważne, do końca loterii należy zachować produkt z naklejką promocyjną – posłuży on do weryfikacji wygrywających osób.
Wsparcie marketingowe
Loteria konsumencka zostanie wsparta komunikacją ATL i BTL. Na potrzeby kampanii w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany będzie 10-sekundowy tag-on, który dodawany będzie do kampanii NIVEA Stress Protect, NIVEA Soft i NIVEA Diamond Volume. Odbędzie się także kampania reklamowa w Internecie. W sklepach od końca lipca systematycznie pojawiają się dedykowane materiały POS.
Za koncepcję i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja ASPE wspólnie z działem marketingu NIVEA Polska Sp. z o.o., za działania PR – Alert Media Communications, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy M.E.C. Kreacja visuala promocyjnego, przygotowanie i realizacja spotu reklamowego – DraftFCB.
Nadesłał:
Alert Media
|
Komentarze (0)