Gospodarka » Żywność
No to Frugo! – kultowa marka w rękach FoodCare
Zobacz więcej zdjęć » |
W ramach umowy spółka FoodCare nabyła prawa do nazwy napoju, logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych, sloganu reklamowego oraz oryginalnej receptury napoju, co gwarantuje powrót kultowego Frugo.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Spełniamy obietnicę daną konsumentom i wchodzimy na rynek z nową marką. Tym razem postanowiliśmy reaktywować kultowe Frugo, napój, który większość konsumentów doskonale pamięta.” – powiedział Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu firmy Foodcare. „Stoi przed nami niełatwe zadanie, ponieważ zachowując dawną recepturę Frugo, chcemy jednocześnie nadać napojowi zupełnie nowy europejski wymiar. Mimo wszystko jesteśmy optymistami: właściciele marki mogą się zmieniać, Frugo nigdy!” – dodał Wiesław Włodarski.
Frugo w portfolio FoodCare to gwarancja powrotu napoju w postaci doskonale zapamiętanej sprzed lat, spółka słynie bowiem z nowatorskich metod promowania swoich flagowych produktów, innowacyjnych strategii komunikacyjnych oraz skutecznie realizowanych kampanii marketingowych, wspomaganych celnymi sloganami reklamowymi. W rękach specjalistów FoodCare Frugo stanie się alternatywą dla napojów, przeznaczoną dla konsumentów w wieku 14-28 lat. Tak zdefiniowana grupa odbiorców oczekuje od napoju oryginalnego smaku, doskonałego orzeźwienia oraz aspirującej nowoczesnej marki. Wszystko to znajdą we Frugo.
„Młodzi konsumenci nie potrzebują tauryny i kofeiny. Mają wystarczająco dużo własnej energii i siły. Oryginalna butelka Frugo będzie ich idealnym dopełnieniem.” – dodał Wiesław Włodarski.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|
Komentarze (0)