Firma » Biznes
Normstahl nawiązuje współpracę z GutPR
Zobacz więcej zdjęć » |
W pierwszych dniach kwietnia 2009 roku firma Normstahl-Polska, dystrybutor jednego z największych producentów bram garażowych w Europie, podpisała umowę z wrocławską agencją GutPR. Umowa dotyczy działań z zakresu media relations dla bram garażowych, napędów i drzwi garażowych. Za obsługę mediową firmy Normstahl będzie odpowiadał trzyosobowy zespół, pod kierownictwem Hanny Gehrke-Gut.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma Normstahl-Polska nie korzystała wcześniej z usług agencji PR.
-----
Normstahl GmbH, jeden z największych producentów bram garażowych w Europie, produkuje i sprzedaje na całym świecie bramy i napędy elektryczne. 60 – letnia tradycja firmy Normstahl stanowi nie tylko gwarant doskonałej jakości oferowanych produktów, badanych i certyfikowanych przez niemiecki urząd TÜV Product Service, lecz świadczy o dużym zaufaniu, którym obdarzyły firmę ponad 2 miliony zadowolonych Klientów na całym świecie. W Polsce dystrybutorem produktów Normstahl jest Normstahl-Polska Sp. z o. o.
W ofercie Normstahl znajdują się bramy garażowe, napędy do bram garażowych i drzwi garażowe. Produkty Normstahl cechuje najwyższa jakość, są one opracowane i wciąż doskonalone przez zespół wyszkolonych specjalistów z uwzględnieniem życzeń konsumentów, dystrybutorów i architektów.
Oferując produkty najwyższej jakości pod względem rozwiązań technicznych i wzornictwa, fachowe doradztwo i serwis, organizując szkolenia produktowe, pomagając rozwiązywać problemy, firma Normstahl to niezawodny partner dla dystrybutorów, architektów i konsumentów.
Normstahl-Polska posiada sieć dystrybutorów na terenie całego kraju, którzy fachowo obsłużą każdego klienta zarówno w zakresie doboru i zakupu bramy, jak też pod względem serwisowym
GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej, wyspecjalizowanych w media relations i działaniach w Internecie.
W chwili obecnej do grona klientów Agencji należą m. in. producenci materiałów budowlanych i wykończeniowych, firmy informatyczne, spożywcze oraz kosmetyczne/SPA.
Nadesłał:
GutPR
|
Komentarze (0)