Technologie » Telekomunikacja

Nowa aktualizacja systemu CRM firmy Microsoft już dostępna na całym świecie

Usprawnione działania pracowników marketingu, skuteczna sprzedaż, obsługa klienta z każdego miejsca

Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek wiosennej aktualizacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM. System został wyposażony w nowe narzędzia w zakresie marketingu, obsługi klienta i social listening, które mają pomóc przedsiębiorstwom w sprostaniu współczesnym potrzebom klientów. Innowacyjne funkcje rozwiązania, dostępne w 42 językach na 54 rynkach, zostały zintegrowane z popularnymi aplikacjami, takimi jak Microsoft Office 365, Yammer, Lync, Skype, SharePoint i Power BI dla Office 365.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

  
Microsoft Dynamics CRM dokonał niewiarygodnego postępu w ciągu ostatnich kilku lat. Zaawansowane możliwości nowej wersji rozwiązania dostarczają znaczącą wartość naszym klientom, stanowiąc istotny element technologii chmury firmy Microsoft dla biznesu – powiedział Satya Nadella, CEO, Microsoft Corporation. – Dzięki innowacyjnym aplikacjom biznesowym w chmurze, firmy mogą lepiej zaspokajać potrzeby swoich klientów i rozwijać swoją działalność na zmieniającym się rynku – dodał.


Microsoft poinformował również, że rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Online – jako pierwsze i jedyne na świecie – spełnia wymagania klauzuli modelowych Unii Europejskiej i jej wysokie standardy dotyczące prawa prywatności jak potwierdza „Grupa robocza art. 29", czyli
europejski zespół roboczy ds. ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych.

 

Usprawnione działania pracowników marketingu, skuteczna sprzedaż, obsługa klienta z każdego miejsca


Firmy, które jako pierwsze wdrożyły Microsoft Dynamics CRM 2013, już czerpią korzyści z  nowych możliwości rozwiązania, które zapewniają im skuteczniejszą niż dotychczas sprzedaż zdolną by sprostać wyzwaniom świata mobilnego i social, a także pozwalają na usprawnienie pracy działu marketingu oraz utrzymanie obsługi klienta na światowym poziomie.


Dzięki Microsoft Social Listening pracownicy działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta mogą wsłuchiwać się w konwersacje w serwisach społecznościowych, aby w czasie rzeczywistym uzyskać informacje na temat ich marki, produktów, konkurentów, kampanii i problemów, które mogą być istotne dla ich działalności. Microsoft Social Listening będzie dostępny w ramach subskrypcji Microsoft Dynamics CRM Online w planie Professional bez dodatkowych opłat. Klienci korzystający z rozwiązania on-premise mogą używać usługi, ponosząc niewielki koszt.

 

 

Z kolei Microsoft Dynamics Marketing oferuje pracownikom marketingu jedno spójne rozwiązanie, które pozwala im dokładnie planować kampanie, obsługiwać leady i oceniać działania podejmowane przez aktualnych i potencjalnych klientów oraz prowadzić skalowalny email-marketing, aby następnie zmierzyć zwrot z inwestycji marketingowych. Microsoft Dynamics Marketing będzie dostępny w 32 krajach w 10 językach.


Oprócz dostępności Microsoft Dynamics Marketing i Microsoft Social Listening, firma Microsoft wprowadziła także Unified Service Desk – narzędzie przeznaczone dla call center, które pozwala pracownikom prowadzić jednocześnie wiele działań, zwiększając ich wydajność poprzez automatyzację powtarzalnych zadań i wyświetlanie skryptów rozmów dla agentów, które umożliwiają im oferowanie bardziej spersonalizowanej i skutecznej obsługi klienta.

 

Microsoft Dynamics CRM umożliwia firmom zapewnienie elastycznej i indywidualnej obsługi klienta. Dzięki nabyciu firmy Parature na początku br. Microsoft oferuje firmom możliwość interakcji z klientami poprzez takie kanały, jak czat, Facebook, Google lub Bing, narzędzia typu self-service czy kanał mobilny.

 

Microsoft ogłosił również, że planuje dalsze rozszerzenie Microsoft Dynamics CRM Online na kolejne rynki Europy, Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Południowej  w trzecim kwartale 2014 roku[1].


Co więcej, firma Gartner Research w swoim najnowszym badaniu 
Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center[2] z 24 kwietnia br. pozycjonuje Microsoft Dynamics CRM  w gronie liderów w oparciu o kompleksowość wizji produktu i zdolność do jej realizacji.

 

Więcej informacji na temat aktualizacji można znaleźć na blogu Boba Stutz’a: https://community.dynamics.com/crm/b/crmconnection/default.aspx, oraz na  http://www.twitter.com/msdynamicscrm.

 

 

***

Informacje o firmie:

http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).


Dodatkowych informacji udzielą:

 

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-monib@microsoft.com



[1] Microsoft ujawni dostępność w późniejszym terminie.

[2] Gartner nie faworyzuje żadnego dostawcy, produktu ani usługi opisanej w "Magicznym Kwadrancie" ani nie zaleca użytkownikom, aby wybierali firmy z najwyższymi ocenami. Publikacje Gartner składają się z opinii organizacji badawczej Gartner i nie powinny być interpretowane jako oświadczenia rzeczywistości. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych, w odniesieniu do wyników powyższych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności produktów opisanych w badaniu do określonego celu.

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »