Firma » Praca

Nowa Dyrektor Kreacji w OgilvyAction

Nowa Dyrektor Kreacji w OgilvyAction
Zobacz więcej zdjęć »
Do zespołu agencji OgilvyAction dołączyła Agnieszka Koćmierowska, która objęła stanowisko Dyrektora Kreacji. To kolejna osoba w zespole OgilvyAction, która w znaczący sposób wzmacnia kompetencje agencji w zakresie marketingu zintegrowanego.

W ostatnim czasie OgilvyAction przeszło gruntowane zmiany. Nowo stworzony przez Dyrektor Zarządzającą Dorotę Gomółkę zespół to grupa profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji 360 stopni. Wzmocnienie firmy o wysokiej klasy specjalistów pozwala agencji  proponować rozwiązania zarówno ambitne kreatywnie, jak i gwarantujące wymierne wzrosty sprzedaży. Dzięki tym strategicznym zmianom OgilvyAction stała się agencją mogącą skutecznie konkurować na polskim rynku z największymi lokalnymi graczami oferującymi usługi marketingu zintegrowanego. Potwierdza to fakt, że tylko w ostatnim czasie nowy zespół OgilvyAction ma na swoim koncie aż trzy wygrane przetargi.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowa Dyrektor Kreacji w OgilvyAction od ponad 15 lat związana jest z branżą. Ostatnie 4 lata zarządzała działem kreacji w agencji IQ Marketing, gdzie wcześniej pełniła funkcję Creative Group Head i Senior Art Directora. Pracowała dla tak prestiżowych klientów jak m.in. Absolut, Ferrero, Lot, Mars i Unilever. Na swoim koncie ma dwie nagrody Golden Arrow - zdobyte w 2006 roku za  projekt „Find Your Flavour”, a w 2008 roku za kampanię „Zobacz ABSOLUT”. Koćmierowska jako absolwentka warszawskiego ASP od lat kreuje kampanie reklamowe, które cechuje nie tylko skuteczność, ale też wysoki standard artystyczny.

- Podjęliśmy decyzję o współpracy z Agnieszką Koćmierowską, ponieważ zależy nam na budowaniu zespołu o wysokich kompetencjach w tworzeniu efektywnych kampanii 360 stopni – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca OgilvyAction. - Ważny jest fakt, że Agnieszka posiada bardzo bogate doświadczenie w kreowaniu złożonych projektów, wykorzystujących różnorodne kanały komunikacji marketingowej. Ale co ważniejsze – wyznaje też filozofię, że warto klientowi proponować rozwiązania szyte na miarę, które są zarówno unikalne kreatywnie, jak i efektywne sprzedażowo. Dzięki pracy w lokalnych agencjach nowa Dyrektor Kreacji zna doskonale realia polskiego rynku i potrafi świetnie odpowiedzieć na jego potrzeby. Osoba Agnieszki z jej kreatywnym talentem i wiedzą sprawdzoną w praktyce to niewątpliwie duży atut zespołu OgilvyAction – dodaje Gomółka.

Nowa Dyrektor Kreacji wnosi do OgilvyAction filozofię lokalnych agencji – nastawienie na dialog z klientem i szukanie najbardziej efektywnych rozwiązań. Połączenie tego podejścia z bogatym know how dostępnym w międzynarodowej strukturze pozwala zapewnić klientom OgilvyAction obsługę na najwyższym poziomie kreatywnym we wszystkich obszarach zintegrowanej komunikacji marketingowej.

***

OgilvyAction jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketing. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja OgilvyAction, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. OgilvyAction rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie. OgilvyAction wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów OgilvyAction w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Playback, Ford, British American Tabacco. W Polsce OgilvyAction należy go Ogilvy Group Poland która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »