Moda » Obuwie

Nowa wersja CCC w SCC

Nowa wersja CCC w SCC
Zobacz więcej zdjęć »
Szerokie wejście do sklepu, otwarta witryna, ekrany LED przy sekcjach produktowych, ażurowe meble i kasa z tyłu sklepu. Tak prezentuje się nowy koncept CCC stawiający na przestronne wnętrza podnoszące komfort zakupów. Kolejny salon w odświeżonej odsłonie marka otworzyła w Silesia City Center.

Na ponad 1100 m2 powierzchni sklepu przy al. Pszczyńskiej 187 znaleźć można cały asortyment, z jakiego CCC słynie. Klienci mogą się tu zaopatrzyć w takie marki obuwia jak Lasocki, Quazi, Jenny Fairy, Sprandi czy Clara Barson. Oprócz butów w ofercie salonu są także m.in. skórzane torby i plecaki.  CCC jest dla nas cennym najemcą, jako firma, która odpowiada na różne potrzeby naszych klientów, zarówno tych z sektora eleganckiego czy casual, jak i sportowego. Cieszy nas, że marka rozwija się w tak szybkim tempie i że kolejny salon w nowej odsłonie otworzyła właśnie w naszym Centrum – mówi Iwona Mroczek, dyrektor Silesia City Center.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

CCC to polska firma. Jest największym producentem obuwia i najszybciej rosnącą spółką obuwniczą w Europie. Po zdobyciu pozycji zdecydowanego lidera rynkowego w Polsce CCC rozpoczęła w roku 2012 intensywną ekspansję zagraniczną, szybko zostając największą detaliczną spółką obuwniczą w Europie Środkowej. Na dzień 31. czerwca 2017 roku Grupa CCC posiadała 889 salonów w 16 krajach, o łącznej powierzchni sprzedaży 488 tys. mkw. Grupa CCC posiada własną fabrykę butów skórzanych, zatrudnia ponad 12 000 pracowników i rocznie sprzedaje blisko 40 mln par obuwia. Prestiż i wiarygodność finansową podkreśla obecność Spółki na GPW w Warszawie i udział w zaszczytnym gronie 20 największych spółek z  WIG 20. Modne i atrakcyjne cenowo produkty oferowane są klientom w salonach własnych w Polsce, Węgrzech, Słowacji, Czechach, Austrii, Chorwacji, Słowenii, Bułgarii, Niemczech, Serbii, Rosji, Łotwie, Litwie, Ukrainie, Rumunii i Estonii.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRinspiration

Komentarze (2)

  • avatar
    elizabet 2017-09-21 15:18:45

    :)

  • avatar
    ~ZOIO 2017-09-14 10:03:28

    Zrezygnowałam ze sklepów stacjonarnych na internet. A ostatnio https://zoio.pl/obuwie/czolenka-na-koturnie . Co fajnie się sprawdza mi w moich stylizacjach.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »