Gospodarka » Przemysł
Nowe azjatyckie porty w ofercie DB Schenker. Dostawy z Bangladeszu do Gdańska
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Choć Chiny wciąż pozostają bezkonkurencyjne jeśli chodzi o produkcję ubrań, które wymagają odpowiedniego zaplecza technicznego, to coraz częściej firmy przenoszą swoją produkcję do krajów atrakcyjniejszych kosztowo. Biorąc pod uwagę zachodzące zmiany, operator logistyczny stworzył dedykowany, bezpośredni serwis z Chittagongu w Bangladeszu do Gdańska. W tym roku operator planuje uruchomienie kolejnych połączeń z Azji.
– Najistotniejsze jest dokładne zrozumienie całego procesu logistyki importu towarów od momentu zamówienia ich produkcji w fabryce, po finalne dostarczenie do sklepów. Dzięki szerokiej analizie mapowaniu procesu u klientów branży fashion, wypracowaliśmy metody, dzięki którym oferujemy dedykowane rozwiązania drobnicy kontenerowej. Pozwalają one dostarczyć towar do klienta tak, aby w optymalnym momencie trafił na półki sklepowe – mówi Bartosz Wilczyński, Cluster Head of Ocean Business Development Northeast Europe Cluster w DB Schenker.
Gwarancja jakości
Drogą oceaniczną DB Schenker transportuje do portów na całym świecie ponad 5,5 tys. kontenerów dziennie. Dzięki wysokiej jakości usług i stosowaniu najnowocześniejszych technologii operator logistyczny stał się czołowym dostawcą ładunków drobnicowych.
Dla branży fashion, w przypadku towarów produkowanych w Azji, liczy się nie tylko jakość usług, ale też czas realizacji. Celem biznesu oceanicznego DB Schenker jest więc bezpieczne i terminowe dostarczenie produktów do europejskich portów, a stamtąd do finalnych odbiorców. Operator logistyczny dał swoim klientom gwarancję, że transport przesyłek odbędzie się w sposób niezawodny, szybki i efektywny.
Nadesłał:
MultiComm
|

Gwiazdor 'Gry o Tron' w serialu 'Secrets'. O uzależnieniach i walce z demonami przeszłości
Trwa emisja akcji BNXT – fintech z Krakowa w centrum uwagi ekspertów rynku
Glow up dla Ciebie, upgrade dla pupila – MOVA wyprzedza Black Friday
Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w 3 kw. 2025
Komentarze (0)