Gospodarka » Żywność

Nowe Prince Polo Mini

Nowe Prince Polo Mini
Zobacz więcej zdjęć »
Marka wprowadza do portfolio produktów innowacyjny wariant flagowego wafelka Prince Polo Classic - w wersji Mini, w wygodnym, dużym opakowaniu.

Mondelez Polska wprowadza na rynek nowy produkt dla miłośników klasycznych wafelków Prince Polo, które mają w sobie „TOCOŚ”. Unikalny smak wafelka, tym razem w wersji Mini, jest dostępny w stałej ofercie i regularnej sprzedaży od sierpnia br.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

 Prince Polo Mini 128g to wyjątkowe połączenie kruchych mini wafelków i prawdziwej ciemnej czekolady -  znany, pyszny smak, ale wafelki mają teraz nowy, praktyczny format. Każde opakowanie zawiera 20 malutkich wafelków w wariancie Classic. Jest to wariant najchętniej wybierany przez konsumentów spośród wszystkich smaków, jakie znajdują się w ofercie marki. Nowy, funkcjonalny sposób pakowania wafelków w dwóch rzędach sprawi, że łatwo po nie sięgnąć. Wafelki, ułożone na eleganckiej tacce w złotym kolorze można położyć na stole od razu po wyjęciu z opakowania. Są łatwe do podziału, idealne na poczęstunek dla gości.

 

Produkt spełni oczekiwania osób szukających pysznych wafelków
w większym opakowaniu, które mogą zabrać do domu i dzielić się nimi z najbliższymi. Nowe Prince Polo można postawić na stole podczas wizyty znajomych, imprezy lub spotkania z rodziną. Mamy nadzieję, że nasi konsumenci odkryją TOCOŚ także w tym wariancie marki: Prince Polo Mini. -
argumentuje wprowadzenie nowego wafelka Aleksandra Senenko, Brand Manager Prince Polo, Mondelez Polska.

 

Wafelki pojawiły się na sklepowych półkach na początku sierpniu. Są dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży. Prince Polo Mini można znaleźć na półce z ciastkami
i waflami paczkowanymi. Rekomendowana cena detaliczna wynosi 5,99 zł.

 Wprowadzeniu nowego produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie sprzedaży. W sklepach pojawiły się materiały POS - plakaty, topery, wobblery, standy oraz owijki. Widoczność wafelków na półce zapewniają ekspozytory oraz listwy cenowe.

 

Za zakup nowych wafelków Prince Polo Mini w wybranych sklepach konsumenci otrzymają bawełnianą torbę na zakupy z nadrukowanym hasłem marki - Mam w sobie TOCOŚ.

 

O marce Prince Polo

 

Prince Polo to lider kategorii wafli i batonów w czekoladzie w Polsce. Udziały wartościowe marki to 10%*.

W Polsce Prince Polo dostępne jest na stałe w trzech smakach: Prince Polo Classic - najchętniej wybierany wariant oblany klasyczną, ciemną czekoladą, Prince Polo Orzechowe oraz Prince Polo Mleczne.

Wafelek Prince Polo jest obecny na polskim rynku od 1955 roku. Przez ten czas, dzięki niepowtarzalnemu połączeniu kruchego wafelka i prawdziwej, pysznej czekolady, stał się ikoną wafla dla Polaków. 

Mondelez Polska S.A.

Mondelez Polska S.A., wcześniej Kraft Foods Polska S.A., jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 21 lat obecną na naszym rynku.

Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka
i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, krakersy TUC, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo.

Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (wcześniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracowników i jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce.*

Więcej na www.enjoymdlz.pl

Zmiana nazwy to efekt podziału koncernu Kraft Foods na dwie niezależne spółki giełdowe,
z których pierwsza - Kraft Foods Group, Inc. - prowadzi działania w branży spożywczej na rynku północnoamerykańskim. Druga - Mondelēz International, Inc. koncentruje się na kategorii przekąsek i działa w ponad 165 krajach, a jej obrót za rok 2012 wyniósł
35 miliardów USD.

Rozpoczęcie działalności pod nową nazwą nie wiąże się ze zmianami w sposobie działania firmy w Polsce - w zakresie współpracy z partnerami czy w stosunku do konsumentów.

*Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, Maj 2013 r.

 

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest światowym potentatem w branży przekąsek i światowym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia, cukierków, kawy oraz napojów. Jest również właścicielem wartych miliardy dolarów marek poprzednio należących do Kraft Foods, takich jak czekolady Cadbury i Milka, kawa Jacobs, ciasteczka LU, Nabisco i Oreo, napoje w proszku Tang i gumy do żucia Trident. Mondelēz International notowany jest w indeksach giełdowych tj.: Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability. Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych 

http://www.mondelezinternational.com i www.facebook.com/mondelezinternational. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Alert Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »