Gospodarka » Żywność
Nowe szaty Vobro
Zobacz więcej zdjęć » |
Jemy oczami
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
O tym, że produkt musi spełniać najwyższe standardy jakości, wiadomo już nie od dziś. Jest to szczególnie ważne w przypadku towarów konsumpcyjnych, których smak jest decydującym czynnikiem o tym, czy klient powróci do danej marki, czy nie. Jednak nawet najlepsze odczucia smakowe mogą nie wystarczyć jeżeli produkt będzie nieestetyczny. Tym bardziej kiedy dotyczy to wyrobów cukierniczych. Sięgając po pralinki oczekujemy
nie tylko uczty dla podniebienia, ale także dla oczu. Udowodnione jest, że to co wygląda atrakcyjnie i apetycznie spotęguję przyjemność płynącą z jedzenia.
Dla Ciebie
W Polsce wciąż podtrzymywana jest tradycja obdarowywania bliskich słodyczami. Czasami z tak prozaicznego powodu jak chęć sprawienia przyjemności drugiej osobie. Najczęściej jednak, zakup bombonierki wiąże się z urodzinami lub imieninami przyjaciela czy kogoś z rodziny. Wyjątkowe okoliczności wymagają wyjątkowych produktów, które nawiążą do wagi sytuacji. Vobro tworząc nowe szaty graficzne swoich popularnych bombonierek, dołożyło starań, by już wygląd opakowania wyrażał uczucia wobec bliskiego. Tak by już na pierwszy rzut oka wzbudzać poczucie doceniania i sympatii.
Spośród innych
Należy pamiętać również o tym, że produkt na półce sklepowej będzie jednym z wielu
mu podobnych. Aby mógł sprawić przyjemność innym, musi być najpierw zauważony
i wybrany przez klienta. Producenci od lat prześcigają się w pomysłach na wyróżnienie swoich towarów. Pojawiają się więc nowe kształty, barwy czy rozmiary. Goniąc
za odmiennością, często zapomina się o prostocie, elegancji i wygodzie użytkowania.
To przede wszystkim te cechy wpływają na estetykę opakowania – szczególnie ważnej
w przypadku produktów Vobro.
Nadesłał:
atom
|
Komentarze (0)