Firma » Praca
Nowy partner w San Markos
Zobacz więcej zdjęć » |
Do zadań nowego partnera będą należały: pozyskiwanie nowych budżetów, stały rozwój działu kreacji oraz kolejne sukcesy San Markos na festiwalach reklamowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Mamy mocną pozycję rynkową, myślimy niezależnie, i jak pokazuje kampania „Kumpel z Przeszłości – 1944 LIVE” naszą pracę docenia międzynarodowe środowisko reklamy. Świadczy o tym choćby, pierwsze po wielu latach złoto dla Polski, dla naszej kampanii, na ostatnim konkursie EPICA” – mówi Tomasz Chojnacki.
Tomasz Chojnacki z San Markos związany jest od 2007 roku. Jako dyrektor kreatywny odpowiadał m.in. za reorganizację działu kreacji i wprowadzenie sieciowego modelu współpracy z klientami. Nowy partner agencji San Markos w branży reklamowej działa od ponad 10 lat. Był jurorem Polskiego konkursu Reklamy KTR 2009. Doświadczenie zdobywał pracując zarówno polskich, jak i sieciowych agencjach m. in.: Testardo, Bates, Opus B i Banah Group. W swoim dorobku ma nagrody na krajowych, jak i międzynarodowych festiwalach, m.in. złotą nagrodę EPICA, Silver Drum, Grand Prix Złotych Orłów i 4 Złote Orły, 3 Złote Spinacze, Srebrny Magellan, Silver Spotlight, Bronze Ads of the Word Awards. W agencji San Markos prowadzi obecnie projekty przede wszystkim dla takich klientów jak RWE i nowo pozyskany w wyniku przetargu Siemens.
Szeroko rozumianą komunikacją reklamową interesuje się już od czasów studiów na Wydziale Historii UW. Przez 3 kolejne lata pracował jako dziennikarz. Ukończył też Akademię Filmu i Telewizji w Warszawie i jest dyplomowanym scenarzystą filmowym. Lubi projekty odważne łączące wiele form komunikacji i wykorzystujące nowe media. Jest m.in. współtwórcą kampanii „Kumpel z przeszłości – 1944 LIVE”, która zdobyła ogromną popularność na polskim Facebooku.
SAN MARKOS – REPUBLIKA DOBREJ MARKI ( HYPERLINK "http://www.sanmarkos.pl" www.sanmarkos.pl) zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Agencja zdobyła wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (Golden Drum, Epica Award, Złote Orły, Złote Spinacze, Spotlight Award, Stevie Inetrantional Business Award). Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.
Komentarze (0)