Firma » Biznes
Nowy produkt na europejskich rynkach
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowe rozwiązanie wspiera lepsze planowanie i pomaga w usprawnianiu procesów produkcyjnych w biznesach klientów: 19 marca firma DB Schenker wprowadziła nową usługę ze zdefiniowanym czasem dostawy, tym samym poszerzając ofertę przewozów przesyłek drobnicowych w ramach ogólnoeuropejskiego systemu transportu lądowego. Dzięki Premium 13 klienci mają możliwość zlecenia dostawy swoich towarów przed godziną 13.
"Nowa opcja dla naszego produktu premium, to unikalne rozwiązanie, wystandaryzowane i dostępne w całej Europie" – mówi Christian Drenthen, Executive Vice President and Head of Land Transport w DB Schenker. "Jej uruchomienie stanowi logiczny, kolejny krok w naszej strategii". We wrześniu DB Schenker wzmocnił swoją europejską sieć transportu lądowego i w ramach systemu dostaw wprowadził na rynek dwa nowe produkty. Klienci w całej Europie mogą korzystać z najszybszej sieci połączeń i wiodącej w branży niezawodności. "Teraz mogą zdefiniować czasowe okno dostawy – również z gwarancją wykonania", wyjaśnia Drenthen.
Konfiguracja sieci DB Schenker, która płynnie łączy ponad 430 oddziałów transportu lądowego w 38 krajach europejskich z najnowocześniejszym systemem produkcyjnym, została zaprojektowana z myślą o rosnącym zapotrzebowaniu na transport transgraniczny. Dzięki wprowadzeniu we wrześniu ubiegłego roku nowego ustawienia systemu dostaw, znacznie skrócił się ich czas realizacji między głównymi europejskimi centrami biznesowymi. W niektórych przypadkach to dostawy w ciągu 24 godzin.
"Wprowadzenie opcji Premium 13 to tylko jedna z wielu nowości", mówi Drenthen. "Nasi klienci już wkrótce będą mogli cieszyć się z kolejnych funkcjonalności i korzyści!"
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
MultiComm
|
Komentarze (0)