Firma » Reklama

Nowy wymiar Piątnicy

Nowy wymiar Piątnicy
Zobacz więcej zdjęć »
OSM Piątnica wprowadziła zupełnie nową szatę graficzną floty dostawczej. Samochody rozwożące produkty mleczarni budzą zaciekawienie kierowców, którzy zwalniają, by uniknąć zachlapania karoserii serkiem czy śmietanką.

Podróżujących po polskich drogach z pewnością zaskoczy widok serków, twarożków i śmietan wypadających z samochodów dostawczych Piątnicy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nie ma jednak powodów do obaw! To złudzenie optyczne wywołują realistyczne zdjęcia wykonane w technice trójwymiarowej, które od niedawna widnieją na samochodach transportowych OSM Piątnica. Jedyne niebezpieczeństwo dla kierowców to nabranie nieodpartej ochoty na mleczne produkty Piątnicy.

Nowa, jeżdżąca reklama firmy przedstawia opakowania Serka Wiejskiego, twarożku Twój Smak Puszysty, śmietan oraz produkowanego przez mleczarnię sera Mascarpone. Dzięki wykorzystaniu techniki 3D produkty wyglądają tak, jakby za chwilę miały wypaść z chłodni na jezdnię. Obecnie po krajowych drogach porusza się już 15 samochodów z nową szatą graficzną, a docelowo firma planuje okleić w ten sposób kolejne 15 pojazdów. 

Informacje o firmie OSM Piątnica
OSM Piątnica jest jedną z najważniejszych i zarazem najnowocześniejszych mleczarni nie tylko w kraju, ale i na świecie. Swoją pozycję osiągnęła dzięki dbałości o najwyższą jakość produktów, ich innowacyjność oraz spełnianie oczekiwań szerokiej grupy konsumentów. W 1992 roku OSM Piątnica wprowadziła na rynek Serek Wiejski. Dzisiaj jest liderem w jego sprzedaży, z prawie 60% udziałem w rynku. Mleczarnia jest jedynym polskim producentem Serka Wiejskiego z owocami i z miodem. Jest również liderem w segmencie śmietan świeżych (20% rynku) i sera Mascarpone (50% rynku), a także współliderem w kategorii twarogów oraz drugim producentem serków do smarowania – w marce Twój Smak i Twój Smak Puszysty – (15% rynku). OSM Piątnica, jako jedna z pierwszych w kraju ( 2003 r.) wdrożyła system ochrony środowiska zgodny z normą ISO 14001, będący częścią Zintegrowanego Systemu Zarządzania – pierwszego wśród polskich spółdzielni mleczarskich. Firma była także jedną z niewielu w kraju, które spełniały wymogi Unii Europejskiej jeszcze przed akcesją do UE.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »