Rozrywka » Turystyka
Obiekt geotermalny na Podhalu zmienia nazwę
Zobacz więcej zdjęć » |
Czas na Białkę!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Rebranding jest częścią nowej strategii komunikacji marketingowej Termy, w której ujęto promocję miejsca. - Zauważamy brak spójnej strategii marketingu regionalnego, która pozwoliłaby stworzyć silną markę, jaką ma szanse stać się Białka Tatrzańska. Stąd nasz pomysł na zmianę nazwy – mówi Grzegorz Wróbel, prezes Termy Białki. Nowa nazwa ma również pokreślić związek inwestycji z Białką Tatrzańską oraz zwiększyć rozpoznawalność tej podhalańskiej wsi. Zmiana strategii komunikacyjnej Termy wpisuje się w działania społecznie odpowiedzialnego biznesu.
– Decyzja o zmianie nazwy Termy ma na celu wspieranie budowy wizerunku i rozpoznawalności Białki Tatrzańskiej. Od tej pory promując nasz obiekt, jednocześnie promujemy miejsce, w którym żyjemy i lokalne wartości, którymi wszyscy się kierujemy. Środki wydawane na promocję Termy z nową nazwą będą działać także na rzecz lokalnych, mniejszych przedsiębiorstw i popularyzację Białki. Liczę, że w ten sposób zwiększy się liczba osób regularnie ją odwiedzających – mówi Grzegorz Wróbel.
Nowa stolica Tatr?
Białka Tatrzańska to najszybciej rozwijająca się miejscowość Podhala. Coraz śmielej dąży do bycia drugą, obok Zakopanego, stolicą Tatr i ulubionym miejscem narciarzy wybierających polskie stoki. Wszystko za sprawą dobrego zaplecza narciarskiego, nowoczesnych wyciągów i zadbanych tras oraz bogatej bazy noclegowej dostosowanej do różnych możliwości finansowych. Jednak zimowe szaleństwo to nie wszystko. Dzięki zaangażowaniu lokalnych przedsiębiorców oferta tej małej podhalańskiej wsi jest coraz bogatsza o każdej porze roku. Białka, o czym często się zapomina, to również podhalańska rzeka – dopływ Dunajca. Jest wyjątkowo czysta, a nazwę zawdzięcza prawdopodobnie jasnym kamieniom gęsto wyścielającym jej koryto.
Termy - bogactwo Podhala
Terma Bania, od 19 kwietnia Terma Białka, to kompleks wykorzystujący potencjał gorących źródeł. W 2012 roku dostał wyróżnienie Polskiej Organizacji Turystycznej, otrzymując certyfikat w kategorii „Najlepszy Produkt Turystyczny Roku”. Zamysłem inwestorów było stworzenie w Białce Tatrzańskiej miejsca, które nie tylko uzupełni zimową rozrywkę, ale stanie się elementem całorocznego wypoczynku w górach. Goście odwiedzający Termę mogą korzystać z wewnętrznych oraz zewnętrznych basenów wypełnionych ciepłą wodą, saunarium, Instytutu Wellness & SPA oraz strefy VIP. Obiekt podzielony jest także na dwie części: bardziej rozrywkową strefę głośną oraz strefę cichą – oferującą spokojniejsze formy relaksu. Terma jest jedną z największych inwestycji w regionie, dzięki której zatrudnienie znalazło blisko 200 osób.
Komentarze (0)