Technologie » Komputery

Odbiory osobiste w Sferis coraz popularniejsze wśród klientów gram.pl

Odbiory osobiste w Sferis coraz popularniejsze wśród klientów gram.pl
Zobacz więcej zdjęć »
Aż 26 559 produktów zamówionych w 2010 roku w sklepie internetowym gram.pl zostało odebranych osobiście przez klientów w punktach Sferis. To przykład udanej synergii biznesowej obu Spółek. A dla klientów to oszczędność czasu i pieniędzy oraz szansa otrzymania fachowej konsultacji.

Z danych gram.pl wynika, że coraz większa grupa klientów woli osobiście odebrać zamówienie niż poprzez usługę kurierską.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Te preferencje można tłumaczyć oszczędnością dla konsumentów, która wynosi od kilku do kilkunastu złotych na każdej przesyłce. To również wynik strategii czasowej. Punkty odbioru zlokalizowane są w miejscach, w których często przebywają klienci gram.pl i Sferis (np. galerie handlowe). Dzięki temu, „przy okazji” realizacji codziennych czynności konsumenci mogą odebrać swoje zamówienia.

Budujemy naszą przewagę konkurencyjną między innymi w oparciu, o coraz liczniejsze punkty odbioru osobistego. W zeszłym roku zwiększyliśmy ich liczbę z 20 do 134, zaś w tym roku mamy plan dojść do 200. Widać, że nasi klienci cenią salony Sferis - ponad 70% wszystkich odbiorów osobistych realizowana jest właśnie w nich. Punkty odbioru osobistego to realna oszczędność, jaką gwarantujemy klientowi przy wysyłce. Natomiast dzięki marce salonów Sferis mamy pewność, że klient znajdzie je w dogodnej dla siebie lokalizacji, a dodatkowo może liczyć na eksperckie konsultacje – mówi Wiktor Cegła, Dyrektor Zarządzający portalu społecznościowego oraz sklepu gram.pl.

Gram.pl i Sferis należą do Grupy ACTION S.A., która wykorzystuje wewnętrzną synergię. Poszczególne spółki z grupy mają do dyspozycji nowoczesne centrum logistyczne. Dzięki niemu klient może odebrać towar już następnego dnia po skompletowaniu zamówienia. Szybkość dostawy, jakość obsługi, a także reputacja to czynniki mające kluczowy wpływ na wybór sklepu internetowego.

Posiadanie w salonach Sferis punktów obioru osobistego sklepu internetowego gram.pl to dla nas nie tylko dzielenie się kosztami logistyki. To doskonała okazja by zaprosić klienta do siebie. A warto zwrócić uwagę, że większość dzisiejszych graczy to raczej osoby o stabilnym dochodzie, dla których wydatki na hobby nie stanowią większego problemu. Specjalnie dla nich tworzymy oddzielną strefę. Odbierając w naszym salonie zamówioną grę mają okazję zapoznać się z wieloma komplementarnymi produktami. Co ważne mogą przy tym liczyć na fachową poradę naszych konsultantów. Obserwujemy, że klienci, którzy poznali nas dzięki współpracy z gram.pl, często wracają  – komentuje Michał Iwanciw, Prezes Sferis Sp. z o.o.

Grupa ACTION S.A. jest jednym z największych dystrybutorów oraz producentów sprzętu komputerowego w Polsce (ok. 20-proc. udział w rynku). Od 2006 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. ACTION dystrybuuje produkty największych dostawców na świecie, jest również producentem sprzętu IT pod własnymi markami Actina i ActiveJet (m.in. komputery stacjonarne, monitory, serwery, zasilacze). Klientami Grupy ACTION S.A. są sprzedawcy detaliczni oraz odbiorcy korporacyjni. www.action.pl

Gram.pl to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych o grach komputerowych oraz szeroko pojętej rozrywce dla graczy w Polsce. Gram.pl to także sklep internetowy z szerokim asortymentem gier, akcesoriów komputerowych i konsol. Gram.pl, jako jedyny posiada 100 punktów odbiorów osobistych, które umożliwiają graczom szybki dostęp do zakupionych przez nich produktów. Portal organizuje wiele konkursów dla internautów, publikuje prestiżową listę TOP 10, czyli ranking najlepiej sprzedających się gier. www.gram.pl

Sferis to ogólnopolska sieć sklepów oferujących mobilne rozwiązania i technologie. Istnieje na rynku od 1992 roku. Od 2007 należy do notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych Grupy ACTION S.A. Sieć składa się z 34 salonów własnych, 64 stoisk typu "wyspa" oraz 33 salonów partnerskich. Łącznie jest to 131 punktów sprzedaży detalicznej, wspartych funkcjonalnym sklepem internetowym. W najbliższym czasie planowana jest dalsza rozbudowa sieci franczyzowej. Od września Sferis wraz z wydawnictwem Axel Springer (Forbes, Newsweek, Auto Świat, Komputer Świat) prowadzi sklep internetowy na domenie www.sklep.komputerswiat.pl. Klienci mogą odbierać zamówienia także w placówkach sieci Sferis. Marka sklepów Sferis została nagrodzona Złotym Laurem Klienta 2010 w kategorii Sklepów Komputerowych.  www.sklep.sferis.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Action S.A.
http://www.action.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »