Firma » Biznes
Odpowiedzialna kampania
Kampania została poprzedzona szczegółowymi badaniami rynku, z których wynika, że 79 proc. osób rozważających noszenie soczewek kontaktowych potrzebuje więcej informacji na temat zasad higieny i bezpieczeństwa przy używaniu soczewek. Ważne jest także pewne źródło tych informacji, dlatego autorzy kampanii szczególnie podkreślają rolę lekarzy i specjalistów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania oprócz wspierania marki ma także charakter społeczny i edukacyjny.
W materiałach promocyjnych znajdziemy wiele artykułów, które odpowiadają na najczęściej zadawane pytania, m.in. czy soczewki przepuszczają tlen, czy są łatwe
w użyciu, a także czy mogą korygować astygmatyzm.
Jednym z innowacyjnych elementów kampanii są interaktywne filmy, które mają rozwiać obawy związane z noszeniem soczewek kontaktowych. Filmy dostępne pod adresem www.youtube.pl/acuvuepolska przenoszą użytkownika do konkretnych informacji zależnie od wybranego na ekranie pytania.
Dla osób, które w trakcie kampanii zarejestrują się na stronie www.acuvue.pl/kupon, a następnie pokażą w wybranym salonie wydrukowany kupon lub e-mail z kuponem w telefonie, po płatnym badaniu i dopasowaniu soczewek kontaktowych otrzymają „Twój zestaw ACUVUE®" m.in. z soczewkami próbnymi gratis oraz informacją o specjalnej aplikacji „Moje pierwsze 30 dni" www.acuvue.pl/pierwsze30dni. Aplikacja krok po kroku prowadzi nowych użytkowników przez pierwszy miesiąc użytkowania soczewek. Oferuje przy tym także porady za pośrednictwem e-maila lub wiadomości sms.
Edukacyjny charakter kampanii to element strategii firmy, która opiera się przede wszystkim na odpowiedzialności za swoje produkty. Szereg publikacji i szkoleń
o charakterze edukacyjnym prowadzonych dla specjalistów, organizacja Międzynarodowego Sympozjum Naukowego ACUVUE® Eye Health Advisor®,
a także prowadzenie kampanii społecznych towarzyszących Światowemu Dniu Ochrony Wzroku to ogromny wkład w poprawę jakości życia pacjentów.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Komentarze (0)