Rozrywka » Rozrywka

Odświeżona witryna marki Grey Goose

Odświeżona witryna marki Grey Goose
Zobacz więcej zdjęć »
Marka Grey Goose uruchomiła ulepszoną wersję swojej strony internetowej. Witryna zyskała nową szatę graficzną oraz kilka rozwiązań, które ułatwią korzystanie z niej fanom Najlepiej Smakującej Wódki Na Świecie.


Wirtualny kurs miksologii

Wódka Grey Goose jest powszechnie uznawana przez najbardziej wymagających miłośników dobrych trunków za Najlepiej Smakującą Wódkę Na Świecie. Nic więc dziwnego, że grupa jej fanów wciąż rośnie. W trosce o nich, uruchomiono odświeżoną wersję internetowej witryny marki Grey Goose. Nowa szata graficzna strony jest odzwierciedleniem charakteru marki – eleganckie, czyste kolory oraz dystyngowane kształty doskonale wpisują się w wizerunek luksusowej, francuskiej wódki. Pod adresem www.greygoose.com można dowiedzieć się dokładnie w jaki sposób wódka Grey Goose jest produkowana, a także obejrzeć filmik śledzący proces jej wytwarzania krok po kroku - od zbioru zboża z malowniczych, francuskich pól, poprzez wybór krystalicznie czystej wody, po butelkowanie i pierwszą degustację smakową. Fani marki znajdą tu również prezentacje smakowych odmian wódki Grey Goose wraz z przepisami na wyśmienite koktajle. Marka Grey Goose skutecznie promuje trend miksologii wśród swoich fanów, zachęcając ich do odkrywania własnego stylu i upodobań podczas kreowania wybornych koktajli. Dlatego też w nowej wersji strony internetowej znalazło się wyjątkowe kompendium wiedzy dotyczącej sztuki barmańskiej. Dzięki niemu każdy może przejść internetowe szkolenie i zaserwować bliskim wybornego drinka. Wystarczy wybrać ulubiony składnik koktajlu (np. świeże maliny, sok pomarańczowy, czy likier kawowy), a aplikacja wyszuka drinki sygnowane przez markę Grey Goose, które najlepiej odpowiadają gustowi użytkownika. W każdym przepisie, oprócz składników i sposobu przygotowania koktajlu, znajdują się praktyczne wskazówki dotyczące przyrządzania drinka. Tajniki wiedzy miksologicznej zdradzają tu profesjonalni barmani, od lat współpracujący z marką Grey Goose. Z pomocą witryny można również urządzić prywatkę w stylu gwiazd – znajdują się tu bowiem przepisy na koktajle, które towarzyszyły celebrytom na wydarzeniach takich jak Grey Goose Winter Ball, Pre-Golden Globes Party, Sundance Film Festival, czy podczas rozdania nagród BAFTA. Strona www.greygoose.com jest prosta w obsłudze i przyjazna użytkownikom z całego świata. Na stronie znajduje się również zaproszenie na oficjalny profil marki na łamach serwisu Facebook. Pod adresem www.facebook.com/greygoose można dołączyć do grona fanów trunku, obejrzeć zdjęcia gwiazd bawiących się z koktajlami przygotowanymi na bazie wódki Grey Goose oraz mieć stały dostęp do najświeższych informacji dotyczących marki. Zapraszamy!

Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.

Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Marta Więckowska, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok. 14, 03-368 Warszawa, tel. (22) 401 73 73, e-mail: b.grzybek@more-pr.com, martawieckowska@more-pr.com





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Marta Więckowska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »