Rozrywka i wypoczynek » Sport
Ogilvy Action i Liga IBM
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Akcja trwa do 25 listopada. Agencja przygotowała koncepcję i mechanikę konkursu oraz zajęła się jego realizacją. Na potrzeby akcji pod adresem www.ligaibm.pl powstała strona internetowa, gdzie zawarte są wszystkie informacje o zasadach i kolejnych etapach konkursu. Zarówno projekt strony, jak i wszystkie materiały promujące program u partnerów handlowych przygotowała i wykonała agencja Ogilvy Action. W konkursie mogą wziąć udział partnerzy handlowi sprzedający produkty IBM. Wśród nagród są m.in. vouchery na wyjazdy na mecze drużyn europejskich, w których grają reprezentanci Polski. Nagrody przyznawane są za dokonanie największych zakupów w jednej z dwóch kategorii:
Express Seller (Storage Entry oraz IBM System x) oraz Bid Machine, przy czym produkty IBM System x Express sprzedane na zasadach programu Bid Machine zaliczane są do kategorii Bid Machine. Liga IBM potrwa do 25 listopada br. Więcej informacji: www.ligaibm.pl ………………………………………………………………………………………………………………………Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie. Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.
Komentarze (0)