Gospodarka » Żywność
OgilvyAction na wiosnę odświeża biznes z Chiquitą.
W ramach przygotowania akcji agencja OgilvyAction była odpowiedzialna za strategię komunikacji, koncept kreatywny, kreację materiałów POS oraz przygotowanie i wysyłkę blisko 700 szt. direct mailingu do hurtowników. To już kolejna akcja realizowana przez OgilvyAction dla marki Chiquita.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Cieszę się, że ponownie mogliśmy zorganizować promocję dla Chiquita. To kolejny projekt, który buduje nasze kompetencje w obszarze zintegrowanych kampanii marketingowych ze szczególnym wyróżnieniem promocji - powiedziała Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca OgilvyAction.
……………………………………………………………………………………………………………………….
OgilvyAction jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketing. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja OgilvyAction, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupie. OgilvyAction rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie. OgilvyAction wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów OgilvyAction w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Playback, Ford, British American Tabacco. W Polsce OgilvyAction należy go Ogilvy Group Poland która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementemWięcej informacji udziela:
Anna Dostatnia
mobile: +48 607 57 52 95
tel. + 48 672 60 06 wew. 167
anna.dostatnia@ogilvypr.pl
Komentarze (0)