Motoryzacja » Moto Serwis
Okrągły jubileusz marki YOKOHAMA
Zobacz więcej zdjęć » |
Yokohama Rubber Company powstała 13 października 1917 r. Intensywny rozwój, inwestycje w ośrodki badawcze i udoskonalane technologie szybko doprowadziły do ekspansji marki poza granice Japonii. Pierwszą filię koncernu uruchomiono w Los Angeles w 1969 roku, a pierwszy oddział europejski – w 1988 roku w Niemczech. Dziś YOKOHAMA jest jednym z największych producentów ogumienia na świecie. Koncern posiada 120 oddziałów na wszystkich kontynentach i 2 filie. Wysokiej jakości opony produkowane są w 13 fabrykach, z których 5 znajduje się w Japonii, a pozostałe w USA, Rosji i krajach azjatyckich.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Japońska jakość
Produkcja opon do wszystkich typów pojazdów, w tym osobowych i ciężarowych, przemysłowych czy samolotowych stanowi obecnie 80% łącznej produkcji koncernu. Poza oponami marka dostarcza zaawansowane technologicznie produkty gumowe, stosowane m.in. w przemyśle morskim, lotniczym czy kosmicznym, a także w życiu codziennym i sporcie. YOKOHAMA posiada jeden z najnowocześniejszych ośrodków badawczo-rozwojowych w Japonii oraz 4 własne centra testowe - w Japonii, Niemczech i Szwecji. Dzięki doświadczeniu w przetwórstwie syntetycznej gumy i stosowanym technologiom, opony YOKOHAMA cieszą się uznaniem użytkowników, doceniających zaawansowane rozwiązania na rzecz bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Wysoką jakość potwierdzają koncerny motoryzacyjne. Opony YOKOHAMA są fabrycznym wyposażeniem wielu prestiżowych marek, takich jak Porsche, Audi i Mercedes, w tym wielu japońskich, takich jak Mazda, Honda, Toyota, Mitsubishi, Nissan, Suzuki czy Lexus.
Bliżej sportu
Istotnym obszarem działań YOKOHAMA jest produkcja ogumienia dedykowanego do aut wyścigowych i dostarczanego na potrzeby największych wydarzeń motosportu na świecie. Od niemal 30 lat YOKOHAMA aktywnie uczestniczy w największych wyścigach i rajdach, takich jak FIA WTCC, ETCC, International Formula 3 Grand Prix Macau, ERC. Zdaniem japońskich inżynierów YOKOHAMA rozwój technologiczny poparty pracami badawczo-rozwojowymi i sprawdzony na największych torach wyścigowych świata, jest kluczem do konstruowania maksymalnie bezpiecznych produktów, trafiających do szerokiego grona odbiorcówhttps://www.youtube.com/watch?v=LrNlqWaSP_w&feature=youtu.be Marka zaprezentowała także okolicznościowy logotyp nawiązujący do historii marki. Pełen energii wzór zapowiada plany ścisłej współpracy biznesowej na rzecz wspólnego dobra klientów i kontrahentów z całego świata prze kolejne 100 lat.
Komentarze (0)