Technologie » Telekomunikacja
Operatorzy ISP stawiają na stabilność
Tegoroczna konferencja iNET-meeting obfitowała w nowości i innowacyjne rozwiązania. Firma Focus Telecom Polska zaprezentowała Platformę SIP Private Cloud, działającą w modelu chmury prywatnej. Udało się jej też zapytać uczestników konferencji o kilka kwestii związanych z platformami VOIP.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zanim z platformy rozpoczną korzystanie abonenci, operatorzy muszą mieć pewność, że działa ona stabilnie, a w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych mogą liczyć na dostawcę usługi -mówi Monika Jóźwiak, Kierownik Sprzedaży Pośredniej Focus Telecom Polska. Słowa te potwierdzają odpowiedzi operatorów ISP na pytanie dotyczące atrakcyjności platformy telekomunikacyjnej. Za podstawowy czynnik aż 23% zapytanych uznało stabilność jej działania. Dla 17% najistotniejsze jest wsparcie techniczne dostawcy. Na trzecim miejscu znalazła się usługa billingowa (najważniejszy czynnik dla 14% zapytanych). Pozostałe wskazane czynniki to działania związane z numeracją (przenośność i jej rozgłaszanie), obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, usługa fakturowania oraz punkt wymiany ruchu IP.
Zapytani o najwygodniejszy model rozliczeń z abonamentem wdrożony na platformie, ponad połowa operatów wskazała model post-paid (55% udzielonych odpowiedzi). Ten model daje operatorom większą swobodę przewidywania przychodów. Tym, którzy stawiają na obsługę klienta biznesowego, pozwala także uniknąć sytuacji, w której, np. środki na koncie abonenta kończą się w trakcie ważnego spotkania z kontrahentem – komentuje Jóźwiak.
W oparciu o odpowiedzi na te pytania, widać, że operatorzy ISP w pierwszej kolejności patrzą na ofertę dostawców nie od strony funkcjonalnej ani finansowej, ale jakości i niezawodności. Te wyniki potwierdzają również nasze obserwacje z codziennej współpracy z partnerami i resellerami, dla których stabilność działania platformy Focus Telecom Polska jest priorytetem – dodaje Jóźwiak.
Focus Telecom Polska działa w branży ICT od 2008 r. Firma specjalizuje się w tworzeniu i dostarczaniu innowacyjnych usług w zakresie komunikacji, wsparcia sprzedaży i zarządzania przedsiębiorstwem.
W portfolio firmy znajdują się usługi świadczone w modelu cloud computing: cloud.PBX, cloud.IVR, cloud.CRM, cloud.CallCenter oraz Telemeeting. Dynamizm rozwoju firmy i jej usług został dwukrotnie doceniony w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2011 i 2012. Focus Telecom Polska znalazł się w czołówce najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)