Technologie » Komputery

Oracle wprowadza na rynek aplikację Oracle Retail Merchandising Analytics

Nowej generacji aplikacja do analizy danych biznesowych pomaga detalistom zwiększyć wydajność przedsiębiorstwa i usprawnia podejmowanie decyzji.

Firma Oracle zaprezentowała firmom z branży handlu detalicznego nową aplikację Oracle Retail Merchandising Analytics z wbudowanymi funkcjami analizy danych biznesowych, która udostępnia wskaźniki wydajności dotyczące całego przedsiębiorstwa oraz umożliwia szybsze reagowanie na możliwości rynkowe.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

  • Oracle Retail Merchandising Analytics wykorzystuje aplikacje analityczne Oracle w celu uzyskania dostępu do danych z różnych źródeł, takich jak aplikacje do zarządzania finansami, personelem, kontaktami z klientem (CRM) i sprzedażą detaliczną, oraz w celu analizy uzyskanych danych.
  • Ta wspomagająca sprzedaż aplikacja analityczna zapewnia wgląd w kluczowe wskaźniki wydajności - takie, jak sprzedaż ilościowa, wydajność sklepów, skuteczność promocji i obniżek cen, rotacja zapasów, tendencje w zakresie sprzedaży i rentowności oraz obecne i potencjalne braki magazynowe.
  • Wszystkie konsole analityczne zapewniają możliwość podejmowania działań na podstawie uzyskanych wskaźników - użytkownicy mogą zamawiać więcej zapasów, przenosić towary w inne miejsca lub uruchamiać promocje po przekroczeniu przez wskaźniki wyznaczonych progów.
  • Ten typ aplikacji analitycznych działających w pętli zamkniętej lub reagujących na zaistniałe warunki wykorzystuje wbudowane funkcje, aby ułatwić użytkownikom podejmowanie działań w zależności od informacji udostępnionych przez konsolę lub raport.
  • Aplikacje Oracle Retail Analytics są zoptymalizowane pod kątem działania na maszynie bazodanowej Oracle Exadata oraz na platformie Oracle Exalogic Elastic Cloud, dzięki czemu zapewniają wyjątkowo wysoką wydajność niezbędną do obsługi ogromnych ilości danych bez rezygnowania z dogłębności analizy.
  • Aplikacje Oracle Retail Analytics można zintegrować z innymi aplikacjami Oracle oraz innych producentów. Można je wdrażać samodzielnie lub wraz z innymi aplikacjami, odpowiednio do specyficznych potrzeb informacyjnych oraz uwarunkowań danego środowiska aplikacji. Rozwiązanie to jest skonfigurowane fabrycznie, co pozwala klientom szybciej osiągnąć zamierzone korzyści dzięki skróceniu czasu wdrażania oraz obniżeniu całkowitego kosztu posiadania.
  • Raporty są dostarczane na urządzenia przenośne i komputery biurkowe w różnych formatach - możliwość tę udało się jeszcze bardziej rozbudować dzięki wykorzystaniu przez aplikację pakietu Oracle Business Intelligence Enterprise Edition.
  • Aplikacja Oracle Retail Merchandising Analytics jest już dostępna w sprzedaży. Rozwiązanie oferuje także w pakiecie integrację z rodziną produktów Oracle Retail Merchandising oraz odpowiednimi aplikacjami analitycznymi.

Informacje o rozwiązaniach Oracle Retail

Oracle udostępnia firmom z branży handlu detalicznego kompleksowy, otwarty i zintegrowany pakiet aplikacji biznesowych, rozwiązań serwerowych i systemów pamięci masowej, które zostały przystosowane do współpracy w sposób zapewniający optymalizację każdego aspektu działalności biznesowej sieci detalicznych. Wszystkie spośród 20 najbardziej liczących się sieci detalicznych z całego świata, w tym sieci odzieżowe, drogeryjne, artykułów metalowych i specjalistyczne - wykorzystują rozwiązania Oracle w celu uzyskiwania wglądu w dane o znaczeniu krytycznym, usprawnienia procesów biznesowych oraz poprawy wydajności. Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem http://www.oracle.com/goto/retail.

Informacje dodatkowe

  • Oracle Retail Merchandising Analytics
  • Oracle Now dla iPhone
  • Oracle Now na platformie Android
  • Oracle Retail w serwisie Facebook
  • Blog "Insight-Driven Retailing"
  • Oracle Retail w serwisie YouTube
  • Oracle Retail w serwisie Twitter
  • Oracle Retail w prasie
  • Oracle w branży handlu detalicznego

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795

Katarzyna.Pilarska@oracle.com

Oracle Polska na Facebooku

http://www.facebook.com/OraclePolska

Blog Oracle Polska

http://oracle-pl.blogspot.com/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »