Technologie » Komputery
Oracle zajmuje pierwsze miejsce na rynku aplikacji CRM
Zobacz więcej zdjęć » |
W opublikowanych w czerwcu 2012 roku trzech raportach* biura analitycznego IDC, firma Oracle znalazła się na pierwszym miejscu w kategorii oprogramowania CRM.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Raporty prezentują podział rynku w kategoriach: systemów do obsługi klienta, automatyzacji sprzedaży oraz automatyzacji działań marketingowych.
Jak podkreśla w raportach Mary A. Wardley, wiceprezes IDC od spraw aplikacji CRM, "rynek systemów CRM osiągnął imponującą wartość 19,1 miliarda USD w roku 2011".
Według definicji firmy IDC, rynek aplikacji CRM składa się z czterech głównych kategorii: 1) automatyzacja marketingu, 2) automatyzacja sprzedaży, 3) obsługa klientów, 4) centrum kontaktów z klientami.
*) [1] Worldwide Customer Service Applications 2011 Vendor Shares: "Service Moves into High Gear With Customer Experience and Social Focus"; [2] Worldwide Sales Automation Applications 2011 Vendor Shares: "Poised for the Selling Season"; [3] Worldwide Marketing Automation Applications 2011 Vendor Shares: "High Growth Shows Return to Building Business".
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)