Firma » Reklama
Oryginalny smak w nowej puszce – kampania telewizyjna marki BLACK
Zobacz więcej zdjęć » |
„Konsumenci podczas badań wskazali smak jako najważniejszy element decyzji zakupowych dla kategorii napojów energetyzujących. Dlatego kampania marki BLACK akcentuje fakt, iż w nowych puszkach dostają to, do czego są przyzwyczajeni od lat: oryginalny i niepowtarzalny smak napoju, który wcześniej znajdowali w puszkach z napisem TIGER.” – powiedział Mariusz Kowalczyk, dyrektor kreatywny CREOO Brand Design.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Napój rzeczywiście jest identyczny, natomiast sama puszka to zupełnie nowe rozwiązanie. Matowa aksamitna farba podkreśla charakter napoju pozycjonowanego jako Premium, a dodatkowo optymalizuje powierzchnię chłodzenia napoju i doskonale leży w dłoni.” – dodał Mariusz Kowalczyk.
Kampania telewizyjna marki BLACK „Oryginalny smak w nowej puszce” trwać będzie do końca września br. Spoty reklamowe emitowane będą w kanałach Polsat, Canal+ Sport, MTV, VIVA, ESKA TV, Comedy Central, Comedy Central Family, FOX, FOX Life i Extreme Sports.
CREOO Brand Design to studio projektowe, którego siłą jest doświadczony, działający na rynku od wielu lat zespół kreatywny, przygotowujący i realizujący kompleksowe strategie identyfikacji wizualnej marek, począwszy od tworzenia nazw, poprzez szeroko rozumiany branding i architekturę opakowań.
Mariusz Kowalczyk, założyciel firmy CREOO, jest współtwórcą sukcesu rynkowego marki TIGER oraz Fitella. W swoim dorobku ma także pełną obsługę brandów Gellwe, BLACK i 4MOVE. Zespół kreatywny CREOO zaprojektował także nowe opakowania FRUGO oraz opracował koncepcję liftingu logotypu oraz opakowań N-GINE.
CREOO to rzetelna wiedza i wieloletnie doświadczenie w tworzeniu marek. To także unikalne połączenie strategicznego myślenia, kreatywności i błyskotliwych pomysłów na skuteczne wyróżnienie produktu.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|
Komentarze (0)