Technologie » Komputery

Outbox wdroży Microsoft Dynamics CRM w Urzędzie Miejskim Wrocławia

W odpowiedzi na potrzeby mieszkańców Urząd Miejski Wrocławia postanowił zainwestować w nowoczesne rozwiązanie klasy CRM, aby zapewnić im wysoką jakość obsługi.

Decyzją Urzędu Miejskiego Wrocławia stolica Dolnego Śląska dołączy do takich miast jak Londyn czy Mediolan pod względem rozwiązań technologicznych. 15 października br. władze miasta podpisały umowę na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM z firmą Outbox - jedną z wiodących firm konsultingowych zajmujących się implementacją rozwiązań do obsługi klienta. Prace wdrożeniowe rozpoczęły się w połowie października i potrwają do lipca 2013 roku. Urząd będzie korzystał z 25 licencji, które usprawnią wykonywanie codziennych obowiązków pracownikom wydziałów i jednostek miejskich zaangażowanych w proces obsługi Mieszkańców.

Wybór systemu CRM do obsługi Mieszkańców pokazuje jak bardzo nowocześnie Wrocław podchodzi do tego zagadnienia. Platforma Microsoft Dynamics wraz z wbudowaną koncepcją xRM jest doskonale do tego celu zaprojektowana, co potwierdziły zakończone sukcesami wdrożenia, m.in. w Londynie i Mediolanie. Decydując się na takie wdrożenie, Wrocław jeszcze raz pokazuje, że jest miastem aspirującym do światowej czołówki pod względem innowacyjności.

- Zaawansowane funkcjonalności systemu CRM umożliwią urzędnikom reagowanie na sprawy zgłaszane przez mieszkańców, zaś dostęp do aktualizowanej w czasie rzeczywistym bazy wiedzy pozwoli na bieżąco informować na przykład o statusie zgłaszanych przez mieszkańców spraw. Co ważne, system jest prosty w obsłudze i posiada intuicyjny interfejs, dzięki czemu użytkownicy nie będą mieli trudności z opanowaniem jego obsługi - komentuje Adam Komorowski, dyrektor działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale firmy Microsoft.

Analizy Banku Światowego pokazują trzy główne trendy wpływające na implementację rozwiązań informatycznych klasy CRM w miastach: urbanizacja - wynikająca ze stałego wzrostu liczby mieszkańców, która wiąże się z potrzebą zarządzania coraz większymi zasobami informacji o obywatelach, decentralizacja - oznaczająca wzrost znaczenia lokalnych jednostek w kontaktach z mieszkańcami oraz globalizacja, zwiększająca rolę miasta poza własnym obszarem.

Prawidłowo wdrożony system CRM prezentuje oczekiwane dane administracyjne w jednym miejscu, dzięki czemu na podstawie historii kontaktów z Mieszkańcem, kategorii dokonywanych przez niego zgłoszeń, urzędnik jest w stanie dużo szybciej i lepiej obsługiwać klienta. Rozwiązanie klasy CRM umożliwia również sprawniejszą komunikację z urzędem bez wychodzenia z domu poprzez kanały elektroniczne, takie jak www, chat, email, co bardzo ułatwia życie Mieszkańców, a jednocześnie obniża koszty ich obsługi. W przyszłości system może zostać rozwinięty do obsługi pełnej kolaboracji poprzez portale społecznościowe np. Facebook.

- Światowy rynek CRM w sektorze instytucji rządowych stanowi około 6% całego rynku systemów do obsługi klienta z corocznym wzrostem na poziomie 7%. Jeżeli za przykładem Wrocławia pójdą inne polskie miasta, mamy szansę w ciągu kilku lat dogonić zachodnie standardy obsługi Mieszkańca - Klienta - mówi Marcin Ciesielski, członek zarządu firmy Outbox.

Informacje o firmach:

Outbox to wiodąca firma konsultingowa specjalizująca się we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań informatycznych w obszarze Customer Experience oraz Customer Relationship Management. Nasz zespół liczy ponad 350 specjalistów, którzy z sukcesami realizują wdrożenia w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, RPA oraz w Stanach Zjednoczonych. W ofercie Outbox znajdują się również własne produkty specjalizowane dla operatorów telekomunikacyjnych, mediów oraz branży finansowej w modelu tradycyjnym (On Premise) oraz w chmurze obliczeniowej (On Demand). Więcej informacji: www.outbox.pl.

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 8 oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzecz bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »