Technologie » Komputery
Partnerzy FEN z jeszcze większym wsparciem technicznym
Zobacz więcej zdjęć » |
System Helpdesk jest dostępny przez internet, za pośrednictwem strony - help.fen.pl - gdzie każdy klient może założyć własne konto i zgłaszać ewentualne problemy z konfiguracją sprzętu lub zadawać pytania, na które odpowiadać będą inżynierowie Konsorcjum FEN. Każde zgłoszenie otrzyma indywidualny numer, a o zmianie jego statusu użytkownik będzie informowany e-mailem. System umożliwia również przeglądanie historii zgłoszeń, zarówno tych znajdujących się w realizacji, jak i tych już zakończonych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Helpdesk to kolejna forma wsparcia udzielanego przez FEN dla dystrybuowanych produktów. Chcemy, aby nasi partnerzy i klienci mieli poczucie, że mogą liczyć na naszą pomoc nie tylko w procesie sprzedaży, ale również po zakupie rozwiązania. Jest to zgodne ze strategią działania Konsorcjum FEN jako dystrybutora z wartością dodaną, wedle której działaniom handlowym towarzyszy kompleksowe wsparcie techniczne i marketingowe" - podkreśla Łukasz Naumowicz, Technical Support Unit Manager w Konsorcjum FEN Sp. z o.o.
Nadesłał:
PRS
|
Komentarze (0)