Firma » Bankowość
PayU i Agito.pl promują e-przelewy
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Płatności PayU w Agito.pl są już dostępne we wszystkich kategoriach produktowych, także w segmencie takim jak elektronika i AGD. Jednocześnie PayU SA i Agito.pl rozpoczynają akcję promującą korzystanie z szybkich płatności internetowych w formie e-przelewu podczas zakupów online. Potrwa ona do 28 lutego włącznie.
– Płatność za zakupy to jeden z najistotniejszych aspektów handlu w Internecie. Z badań, które przeprowadziliśmy wśród aktywnych użytkowników sieci wynika, że przy płaceniu za zakupy online kupujący najczęściej zwracają uwagę na szybkość transakcji, gwarancję bezpieczeństwa i dostępność ulubionego kanału płatności – mówi Wojciech Czajkowski, Dyrektor Zarządzający PayU SA.
– Podążając za realizacją tych oczekiwań podjęliśmy decyzję o uruchomieniu wygodnych płatności e-przelewem we wszystkich kategoriach produktowych w naszym sklepie, w tym także przy zakupie sprzętu elektronicznego. W odróżnieniu od wielu innych e-sklepów, nie będziemy pobierali w związku z tym od kupujących żadnych dodatkowych opłat – uzupełnia Maciej Piotrowski, Dyrektor Marketingu Agito.pl.
Sprzęty elektroniczne wiodą prym wśród najchętniej kupowanych towarów w Internecie. Ten segment rynku e-commerce notuje regularne wzrosty, sięgające kilkudziesięciu procent w skali każdego roku. Niestety, większość sklepów internetowych trudniących się taką sprzedażą, przenosi koszty związane z płatnością internetową za towar na kupujących, co nie wpływa dobrze na rozwój rynku płatności bezgotówkowych.
– Jeśli nasza akcja z Agito.pl przyniesie skutek w postaci zwiększenia popularności e-płatności w tym segmencie, to chętnie ją przedłużymy, a być może także podejmiemy się kolejnych tego typu projektów z innymi naszymi partnerami – dodaje Wojciech Czajkowski.
Kupujący chętnie szukają w sieci sprzętu elektronicznego, ponieważ często zdarza się, że jest on tam tańszy, niż w sklepach stacjonarnych. Poza tym w Internecie łatwiej jest porównać oferty, oszczędzając przy tym także czas.
Nadesłał:
dotpr
|
Komentarze (0)