Motoryzacja » Moto Serwis

„Pełna Asysta w Likwidacji Szkód” w Banku Kierowcy

„Pełna Asysty w Likwidacji Szkód” to kompleksowe rozwiązanie, oferujące kierowcom pomoc w przypadku wystąpienia kolizji, wypadku lub innych zdarzeń drogowych. Program jest dostępny dla wszystkich Klientów Getin Leasing.

Obecnie kierowcy poszukują rozwiązań, które w sposób komplementarny zaspokoją ich potrzeby od momentu sfinansowania zakupu pojazdu, poprzez jego użytkowanie, aż do sprzedaży. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom stworzyliśmy Bank Kierowcy, w ramach którego, jako jedno z wielu kompleksowych rozwiązań, proponujemy Klientom program Pełnej Asysty w Likwidacji Szkód - mówi Beata Ornatowska, Dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami, Getin Leasing.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Z Pełnej Asysty w Likwidacji Szkód mogą bezpłatnie korzystać wszyscy Klienci Getin Leasing. Program obejmuje zgłoszenie szkody u ubezpieczyciela, organizację holowania, organizację assistance w ramach polisy ubezpieczeniowej, propozycję warsztatu naprawczego, auto zastępcze oraz monitoring naprawy. Rozliczenie szkody nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. Komfort podczas okresu naprawy zapewnia bezpłatne auto zastępcze, zagwarantowane bez względu na rodzaj szkody i polisy ubezpieczeniowej. Rozliczenie faktury za naprawę odbywa się bez udziału Klienta, a podatek VAT opłaca Getin Leasing.

Naprawa odbywa się według standardów i zasad producenta, z użyciem oryginalnych części i zachowaniem pełnej gwarancji na pozostałe elementy i podzespoły samochodu. Dodatkowo, usługa i wymienione części są objęte 2-letnią gwarancją. Naprawa auta odbywa się w jednym z  zakładów współpracujących z Getin Leasing. Sieć obejmuje serwisy mechaniczne oraz blacharsko - lakiernicze zlokalizowane w całym kraju. W przypadku zgłoszenia szkody za pośrednictwem portalu BankKierowcy.pl, Klient może od razu wskazać miejsce, w którym pojazd zostanie naprawiony. Getin Leasing stale poszerza listę partnerów, tak aby każdy Klient mógł mieć dostęp do zakładu naprawczego oddalonego nie dalej niż 50 km od miejsca szkody. W przypadku gdy odległość jest większa, odbiór pojazdu jest możliwy  w lokalizacji ustalonej z Klientem, włącznie z dostarczeniem pojazdu zastępczego.

Getin Leasing należy do grupy Getin Noble Bank. Szczegółowe informacje na temat Programu Pełnej Asysty w Likwidacji Szkód dostępne na stronie www.bankkierowcy.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Getin Bank
http://www.getinbank.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »