Gospodarka » Opakowania
Pepsi Light Lemon po raz pierwszy w puszce 250 ml
Zobacz więcej zdjęć » |
Grupę docelową Pepsi Lemon Light w puszce o pojemności 250 ml typu slim stanowią mieszkanki miast w wieku 25-49 lat. Nowe poręczne opakowanie napoju jest skrojone na miarę potrzeb nowoczesnych konsumentek – pojemność 250 ml to idealna wielkość do szybkiego zaspokojenia pragnienia. Dzięki niewielkiemu rozmiarowi i smukłym kształtom puszka typu slim świetnie pasuje do kobiecej dłoni oraz z łatwością mieści się w damskiej torebce. Poza tym, jak pokazują badania, konsumenci coraz częściej wybierają napoje w mniejszych opakowaniach. Poszerzenie oferty o produkty w puszce o pojemności 250 ml to kolejny ukłon w stronę coraz bardziej wrażliwych na cenę współczesnych nabywców zorientowanych również na wygodę i funkcjonalność opakowania.
Nadesłał:
po@qaconsulting.pl
|
Komentarze (0)