Firma » Biznes

PGF - dobra logistyka pomaga osiągnąć sukces

PGF - dobra logistyka pomaga osiągnąć sukces
Zobacz więcej zdjęć »
Od początku swojego istnienia PGF wyprzedza oczekiwania zmieniającego się rynku i wyznacza kierunki rozwoju branży – nie tylko w zakresie dystrybucji leków, ale również świadczonych usług. „Dotrzymujemy kroku aptekarzom, staramy się być dla nich wsparciem" - podkreśla Anna Socha, prezes PGF.

Historia Polskiej Grupy Farmaceutycznej zaczęła się przeszło 20 lat temu – w 1990 roku. Na dzień dzisiejszy firma posiada ponad 22-procentowy udział w krajowym rynku dystrybucji farmaceutyków. W ofercie PGF znajduje się ponad 25 000 pozycji dostępnych na polskim rynku leków i produktów medycznych we wszystkich kategoriach dystrybuowanych w aptekach. Firma współpracuje obecnie z 850 producentami leków i niemal wszystkimi aptekami i punktami aptecznymi w Polsce. „Robimy wszystko, by pacjent mógł zawsze dostać niezbędny lek – to motto naszej firmy” – mówi prezes Socha.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dziennie PGF realizuje ponad 20 tys. zamówień, na które składa się blisko milion sztuk niezbędnych produktów medycznych. Wszystko dzięki doskonałej logistyce i dobrze zorganizowanej flocie transportowej, która rocznie pokonuje 31 mln kilometrów. Towar jest transportowany do aptek w warunkach zgodnych z wytycznymi Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej i na bieżąco monitorowany. Jako pierwszy operator logistyczny w Polsce PGF realizuje transport dostaw w suchym lodzie. Specjalistyczna flota transportowa z zabudową izotermiczną oraz urządzeniami grzewczo-chłodniczymi wykonuje przewozy w tzw. zimnym łańcuchu dostaw. Przedstawiciele PGF docierają do aptek w całej Polsce nawet 2 razy dziennie. Firma zapewnia również transport w tzw. trybie ratującym życie. Skompletowanie przesyłki trwa zaledwie kilka minut. Zautomatyzowany system dystrybucji gwarantuje, że zamówienia zawsze zostaną zrealizowane na czas.

Ponadto PGF, dysponując rozległą wiedzą o rynku wynikającą z analizy setek milionów realizowanych transakcji, oferuje szeroką gamę możliwości wsparcia sprzedaży za pomocą takich usług jak np.: Call Center, narzędzia promocyjne i merchandisingowe realizowane na terenie aptek, narzędzia e-commerce usprawniające komunikację promocyjną i obsługujące dokonywanie transakcji.

 

„PGF to nie tylko dystrybutor, dla naszych klientów jesteśmy wiarygodnym partnerem, dostawcą i usługodawcą. Oferujemy nowoczesne narzędzia oraz szeroką gamę usług zarówno aptekarzom, jaki i producentom farmaceutycznym. Umiejętność właściwej identyfikacji potrzeb jest naszym niepodważalnym atutem i to stawia nas w pozycji lidera” – podsumowuje Anna Socha. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Dynamics PR
http://www.dynamicspr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »