Technologie » Telekomunikacja

PH MATARNIA Z INNOWACYJNĄ KARTĄ LOJALNOŚCIOWĄ

PH Matarnia jako pierwsze centrum w Trójmieście, wprowadziło dla swoich klientów program lojalnościowy na bazie darmowej aplikacji goodie. Od teraz – w ramach aplikacji – odwiedzający mają możliwość założenia wirtualnej karty stałego klienta „Witamy promocje”.

PH Matarnia poszerza ofertę o możliwość korzystania z nowoczesnej platformy zakupowej. Pobranie aplikacji proponuje zarówno osobom lubiącym robić zakupy pod wypływem chwili, jak i tym, którzy wolą wcześniej zapoznać się z ofertą i dokładnie zaplanować wizytę w centrum.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Aplikacja to nasz nowy kanał komunikacji z klientami centrum. Wirtualna karta lojalnościowa, którą już teraz mogą założyć, jest nowoczesnym i bezpłatnym sposobem na jeszcze przyjemniejsze zakupy. Teraz klientom PH Matarnia nie umknie żadna promocja w sklepach biorących udział w projekcie – mówi Katarzyna Kaczmarek Marketing Manager PH Matarnia. Jesteśmy centrum, które pod względem technologicznym idzie z duchem czasu, odpowiada na potrzeby klientów i dopasowuje się do stylu życia lokalnej społeczności – dodaje. 

Udostępniając kartę stałego klienta, w ramach współpracy z konkretnymi najemcami, centrum oferuje jeszcze więcej promocji, z których skorzystać mogą jedynie posiadacze Karty Stałego Klienta PH Matarnia.

– Dostarczamy naszym klientom nie tylko inspiracji, ale przede wszystkim dajemy więcej możliwości zakupowych. Proponujemy nowe oferty i zniżki przez cały rok. Założenie karty lojalnościowej pozwala na otrzymanie jeszcze większej liczby rabatów dostępnych tylko w naszym centrum. Klienci, zabierając na zakupy telefon, mogą skorzystać z oferowanych zniżek w wygodny i szybki sposób – dodaje Katarzyna Kaczmarek.

Korzystający z aplikacji sami mogą obserwować swoje ulubione marki dostępne w centrum w wielu kategoriach. Należą do nich np.: odzież i obuwie, artykuły dla dzieci, uroda, zdrowie. Istnieje możliwość otrzymywania powiadomień PUSH z najnowszymi promocjami, co daje możliwość śledzenia aktualnej oferty. Dostępna jest również opcja sporządzania list zakupowych, co ułatwia codzienne zakupy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Park Handlowy Matarnia
http://

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »