Technologie » Telekomunikacja
PH MATARNIA Z INNOWACYJNĄ KARTĄ LOJALNOŚCIOWĄ
PH Matarnia poszerza ofertę o możliwość korzystania z nowoczesnej platformy zakupowej. Pobranie aplikacji proponuje zarówno osobom lubiącym robić zakupy pod wypływem chwili, jak i tym, którzy wolą wcześniej zapoznać się z ofertą i dokładnie zaplanować wizytę w centrum.
– Aplikacja to nasz nowy kanał komunikacji z klientami centrum. Wirtualna karta lojalnościowa, którą już teraz mogą założyć, jest nowoczesnym i bezpłatnym sposobem na jeszcze przyjemniejsze zakupy. Teraz klientom PH Matarnia nie umknie żadna promocja w sklepach biorących udział w projekcie – mówi Katarzyna Kaczmarek Marketing Manager PH Matarnia. Jesteśmy centrum, które pod względem technologicznym idzie z duchem czasu, odpowiada na potrzeby klientów i dopasowuje się do stylu życia lokalnej społeczności – dodaje.
Udostępniając kartę stałego klienta, w ramach współpracy z konkretnymi najemcami, centrum oferuje jeszcze więcej promocji, z których skorzystać mogą jedynie posiadacze Karty Stałego Klienta PH Matarnia.
– Dostarczamy naszym klientom nie tylko inspiracji, ale przede wszystkim dajemy więcej możliwości zakupowych. Proponujemy nowe oferty i zniżki przez cały rok. Założenie karty lojalnościowej pozwala na otrzymanie jeszcze większej liczby rabatów dostępnych tylko w naszym centrum. Klienci, zabierając na zakupy telefon, mogą skorzystać z oferowanych zniżek w wygodny i szybki sposób – dodaje Katarzyna Kaczmarek.
Korzystający z aplikacji sami mogą obserwować swoje ulubione marki dostępne w centrum w wielu kategoriach. Należą do nich np.: odzież i obuwie, artykuły dla dzieci, uroda, zdrowie. Istnieje możliwość otrzymywania powiadomień PUSH z najnowszymi promocjami, co daje możliwość śledzenia aktualnej oferty. Dostępna jest również opcja sporządzania list zakupowych, co ułatwia codzienne zakupy.
SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember
Ponad 1,5 mln nagród do wygrania w jedynej takiej loterii w Polsce - „Łap GIGA Foodziki w Żabce”!
Sięgnij po dobry nastrój! Żabka wprowadza nową markę własną Good Mood
Nowe złączki przejściowe Viega Megapress do instalacji wody użytkowej
Komentarze (0)