Firma » Biznes
Piękne partnerstwo
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Po otwarciu pierwszych sklepów w Szwecji i Danii w 2012 r., Sephora Scandinavia uruchomiła w 2017 r swój sklep internetowy w tych krajach. – I odnotowała niesamowity start: „Już po kilku miesiącach okazało się, że wolumeny są znacznie większe niż oczekiwano i potrzebujemy bardziej niezawodnego rozwiązania dla naszych przesyłek", mówi Jenni Österlund, General Manager w Sephora Scandinavia. Właśnie dlatego oddział francuskiej firmy kosmetycznej zdecydował się niedawno na współpracę z DB Schenker. Sephora ulokowała swoje towary w magazynie prowadzonym przez operatora logistycznego przy międzynarodowym lotnisku w Göteborgu w Szwecji.
Rozwiązanie 3PL firmy DB Schenker dla nowego klienta obejmuje obsługę wszystkich zamówień, kompletację i pakowanie. Co pół godziny zespół magazynu otrzymuje najnowsze zamówienia ze sklepu internetowego, kompletuje i pakuje produkty. Przesyłki wysyłane są tego samego dnia przed godziną 14.00.
Sephora oferuje wiele małych artykułów, które są stosunkowo podobne. „Jeden produkt może być dostępny w 20 wersjach. Oznacza to, że w obsłudze zamówień zapewnienie jakości ma najwyższy priorytet”, mówi Felix Berglund, Business Development Manager w DB Schenker. „Kolejnym kluczowym wyzwaniem w przypadku tego typu produktów jest inwentaryzacja zapasów. Na bieżąco wspieramy firmę Sephora w tym zakresie”.
Oprócz magazynowania DB Schenker zapewnia klientowi również rozwiązania transportowe. „Jako operator logistyczny wybieramy przewoźnika, który najlepiej pasuje do Sephora z punktu widzenia czasu realizacji, jakości i kosztów”, dodaje Berglund.
„Biorąc pod uwagę nasz cel – osiągnięcie pozycji jednego z wiodących internetowych sprzedawców produktów kosmetycznych na skandynawskim rynku – DB Schenker jest partnerem, na którym możemy polegać”, dodaje Jenni Österlund.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
MultiComm
|
Komentarze (0)