Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko
Pluszaki wspierają dzieciaki
Zobacz więcej zdjęć » |
- W kampanii pluszaków nie chodzi o same pluszaki, ale o to, by dzięki nim pomóc dzieciom zmieniać świat - mówi Magdalena Rozengart - Grzelczak, kierownik IKEA Łódź.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nadal 69 milionów dzieci na całym świecie jest pozbawionych dostępu
do edukacji z powodu ubóstwa, niepełnosprawności, przesiedleń, dyskryminacji lub obyczajów kulturowych. Dzięki kampanii „1 euro to majątek" możemy pomóc najmłodszym rozwijać się i poznawać świat. Wystarczy 1 euro, by zapewnić aż pięciorgu dzieciom książki i długopisy na cały rok nauki. Do tej szczytnej akcji może przyłączyć się każdy: wystarczy między 2 listopada a 24 grudnia kupić w sklepie IKEA Łódź pluszową zabawkę, książeczkę dla dzieci lub danie ze specjalnego menu dla dzieci w restauracji. 1 euro z każdego zakupionego produktu z tej listy przekazane zostanie na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych na całym świecie przez UNICEF i Save the Children.
Dodatkowo, kolejny rok z rzędu każdy może kupić pluszaka w sklepie IKEA Łódź i wrzucić go do specjalnej urny za kasami. Pluszaki pozostawione w urnie trafią do Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi, skąd zostaną przekazane do zespołów ratowniczych w całym województwie łódzkim. W zeszłym roku w ten sposób udało się zebrać 327 pluszaków, a rok wcześniej 189. Klienci, którzy zakupią pluszami dla Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego, wesprą jednocześnie globalną kampanię.
- Kampania „1 euro to majątek" opiera się na naszych dwóch wartościach: pierwszej, że dzieci to najważniejsi ludzie na świecie, oraz naszej idei tworzenia lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Środki pozyskane w trakcie kampanii wspierają innowacyjne programy edukacyjne UNICEF i Save the Children, umożliwiając szkolenia nauczycieli, nauczanie dwujęzyczne, tworzenie szkół przyjaznych dla dzieci, z dobrymi warunkami sanitarnymi i dostępem do wody bieżącej. Dzięki temu dzieci są zdrowe, kontynuują naukę w szkole i odnoszą sukcesy - dodaje mówi Magdalena Rozengart - Grzelczak.
Kampania „1 euro to majątek" prowadzona jest co roku od 8 lat. Do tej pory klienci IKEA pomogli przekazać ponad 35,2 milionów euro na rzecz UNICEF i Save the Children. W sumie z akcji skorzystało około 8 milionów dzieci w prawie 40 krajach w Afryce, Azji, Europie Środkowej i Wschodniej.
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.IKEA.pl/lodz
Nadesłał:
Katarzyna Rąkowska
|
Komentarze (0)