Gospodarka » Żywność

Podravka wprowadza na rynek makarony

Podravka wprowadza na rynek makarony
Zobacz więcej zdjęć »
Firma Podravka powiększyła swoje portfolio o nową kategorię produktów – wysokiej jakości makarony wytwarzane z pszenicy durum.

Firma Podravka - znany na polskim rynku producent żywności - wprowadziła do swojej oferty makarony. Nowe produkty dostępne są w 9 najpopularniejszych kształtach, takich jak: spaghetti, świderki, pióra, nitki cięte, a także muszelki, kokardki, kolanka oraz gniazda wstążki i gniazda nitki.





Makarony marki Podravka cechuje najwyższa jakość, doskonały smak oraz charakterystyczna, lekko złocista barwa. Są one w 100% wytwarzane z semoliny - gruboziarnistej mąki otrzymywanej z wysokogatunkowej pszenicy durum. Dzięki wykorzystaniu najlepszej jakości naturalnych składników oraz nowoczesnej technologii produkcji, makarony Podravka zachowują sprężystość i nie rozpadają się podczas gotowania.

Ze względu na różnorodność kształtów, znakomity smak oraz łatwość przyrządzania, makarony Podravka stanowią gwarancję udanego i pysznego posiłku. Nowe produkty doskonale wpisują się w bogate portfolio Podravki i mogą być z powodzeniem wykorzystywane w połączeniu z innymi produktami tej firmy - zwłaszcza z sosami i pastami pomidorowymi. Idealnie nadają się także do zup oraz do wielu potraw kuchni polskiej i włoskiej. Dobrze sprawdzą się do spaghetti oraz zapiekanek. Wybornie smakują także z dodatkiem różnego rodzaju mięs, ryb oraz duszonych warzyw.

- Spożycie makaronów z roku na rok rośnie, co jest związane ze zmianą zwyczajów kulinarnych Polaków - mówi Katarzyna Skrzypczak z firmy Podravka Polska. - Coraz więcej konsumentów poszukuje dobrych jakościowo produktów, które pozwolą na łatwe i szybkie przygotowanie smacznych, oryginalnych i zdrowych posiłków - dodaje.
- Nowe makarony Podravka doskonale wpisują się w ten trend. Mamy nadzieję,  że spotkają się one z zainteresowaniem klientów.

Makarony marki Podravka dostępne są w sklepach od września br. w wygodnych i atrakcyjnych opakowaniach o gramaturze 500 g i 400 g (makarony gniazda). Cechuje je bardzo wysoka jakość za przystępną cenę. Sugerowana cena detaliczna produktów to 3,49 zł i 3,69 zł, w zależności od rodzaju oraz gramatury.

W ramach wsparcia sprzedaży nowych produktów firma Podravka przygotowała specjalne materiały POS w postaci kolorowych stojaków, które umożliwią ekspozycję makaronów w sklepach. Dodatkowo firma planuje akcje promocyjne dla klientów. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »